יום שישי, 3 באפריל 2015

אמירת קרבן הפסח מול מקום המקדש עם הרב ליאור

אמירת קרבן פסח עם הרב ליאור || מול מקום המקדש

אמירת קרבן פסח עם הרב ליאור מול מקום המקדש
במקביל לניסיון להביא כבש תמים בן שנתו להקרבת הפסח בהר הבית, התאספו חברים מעולי הר הבית בביתו של הרב דוב ליאור שליט"א לשיעור בענייני קרבן פסח ותפילה מול מקום המקדש.

↓ מחכים להקריב את הפסח במועדו

שיעור בנייני קרבן הפסח עם הרב דוב ליאור שליט"א בביתו
בערב פסח בחצות היום בדיוק, התאספו חברים מעולי הר הבית בביתו של מו"ר הרב דוב ליאור שליט"א בביתו בבית אורות לשיעור על הלכות קרבן הפסח. הרב לימד בקצרה את הלכות הקרבת הפסח ואת הלכות הקרבת הפסח בטומאה. כמו כן הציג הרב את שיטתו של הראי"ה קוק זצ"ל בענין בנית המזבח כיום והצורך בנבואה.

כחצי שעה לאחר חצות, כשגיע זמן שחיטת תמיד של בין הערביים (כשחג הפסח חל ביום שישי, מקדימים את שחיטת התמיד לשעה שישית ומחצה של היום), יצאה החבורה בראשות הרב ליאור לתצפית על מקום המקדש ולתפילת מנחה מול מקום המקדש.
הרב דוב ליאור שליט"א בתפילה מול מקום המקדש

לאחר התפילה קראו בני החבורה את פסוקי קרבן הפסח והתפללו תפילה נרגשת לבנין המקדש וחידוש הקרבת הפסח במועדו. החברים בירכו את הרב ליאור שליט"א שיאריך ימים ויזכה לשבת בלשכת הגזית. הרב בירך את הנאספים בברכת חג שמח ושנזכה לאכול מן הזבחים ומן הפסחים.

בני החבורה עמדו בקשר עם מביאי הכבש להר הבית, כדי לחבור אליהם ולהמנות על הקרבן במידת האפשר (ר' קישור: צפו: כבר אחרי חצות, עוד לא הקרבנו את הפסח...)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה