יום רביעי, 29 ביוני 2016

הר הבית הפך למוצב הקדמי של החמאס

הסתיימה  תקופת המוסלמים בהר הבית  || להחזיר אותם למכה

ראש מכון המקדש קורא בעקבות המהומות לסגור את שערי הר הבית לערבים. "אנחנו משפילים את עצמנו כל הזמן".

↓ מאת: בני טוקר/ ערוץ 7



בעקבות המהומות בהר הבית והשלכת האבנים על רחבת הכותל, קורא בערוץ 7 ראש מכון המקדש הרב ישראל אריאל, לסגור את הר הבית לכניסת ערבים.

"לא ייתכן שהם עושים מהומות וסוגרים את ההר ליהודים. מי שמתפרע הוא זה שצריך להיענש ולא מי שמותקף".

לדבריו הדרך היחידה להחזרת השקט היא סילוק הערבים מהר הבית, "האבן שנזרקה על הכותל היא תזכורת לכך שהפקרנו את הר הבית. הם הפכו את הר הבית למוצב הקדמי של החמאס, משם הם זורקים אבנים וחזיזים.

"המקום הקדוש הפך למקום שמשם יורקים עלינו ומשפילים אותנו. וזה בהחלט קשור להסכם עם טורקיה שהוא בושה וחרפה, נותנים פיצויים למחבלים שבאו להרוג אותנו. זו התרפסות ואווילות, כמו במקרה של החייל אלאור עזריה, אנחנו משפילים את עצמנו כל הזמן".

הרב אריאל סבור שהגיע הזמן לעשות סדר בהר הבית, "כל עוד יישארו שם ערבים זה ימשיך להיות המקום הכי נפיץ. צריך לסגור את השערים של ההר, הם היו שם מספיק זמן עכשיו שילכו להתפלל במכה".

תגובה 1:

  1. אין סיכוי לדברי הרב להתממש וקריאתו תמשיך להצטייר כפתטית בעיני המשקיף הישראלי ה"אובייקטיבי" כל עוד רוב הציבור בארץ ימשיך להצביע בסכלותו ליכוד ושמאלה ממנו. כל עוד רצונו של הציבור שהביבי נתניהו ודומיו ימשיכו ל"הנהיג" את המדינה נסבול שוב ושוב חרפות מבישות כמו סגירת הר הבית ליהודים בגלל התפרעויות מוסלמיות עליו.
    כעם אנו פתטיים יותר מהפולנים.

    השבמחק