יום ראשון, 10 ביולי 2016

נלחמים בגזענות. עולים ביום שלישי להר הבית

לא נכנעים לגזענות || עולים עם המשפחה השכולה להר הבית


הכירו את עומק הגזענות במדינת המשטרה של הר הבית: 

↓ מאת: ארנון סגל

ההורים השכולים של הלל אריאל הי"ד עולים בע"ה ביום שלישי בשעה 8:30 להר הבית, וביקשו לעשות זאת בלוויית המוני עמך ישראל שיבואו לתמוך ולחזק אותם. בתמימותה ביקשה המשפחה לתאם את העלייה עם הגורמים המתיימרים לאכוף כאן את החוק. 

ומהנקודה הזו והלאה הרשויות דואגות להתעלל היטב במשפחה מוכת הטרור: לא זו בלבד שלא אישרו למשפחה להביא רמקול (כדי לא להרגיז חלילה את שליטי ההר המוסלמים הנרגנים-תמידית), לא זו בלבד שהודיעו שלא יאפשרו לכל המאות שיגיעו בע"ה להתלוות למשפחה בהר (אלא רק בקבוצות-קבוצות אחריה, באופן האנטישמי הרגיל) - אלא שהמשטרה תובעת כעת מהמשפחה לספק לה את מספרי הזהות של כל העומדים לעלות. לא, לא תיירים, לא מוסלמים, כל מי שאיננו יהודי דתי יורשה לעלות באופן חופשי כרגיל. בממלכת האפרטהייד של הר הבית מוטלות מכסות רק על כניסת יהודים דתיים, אפילו אם מדובר בהורים שכולים. 

משטרת ישראל נכבדה, בנימין נתניהו - האיש וההצהרות, גלעד ארדן שמתיימר להיות השר לביטחון פנים במדינת היהודים, השר נפתלי בנט שנשבע אמונים לירושלים כל שעתיים בממוצע, איילת שקד שממונה כאן על מה שאמור להיות צדק - תשמעו אותנו היטב: 

אנחנו לא נשתף פעולה עם האפליה ולא עם מדיניות המכסות המטורפת. גמרנו עם זה. לא נעביר מספרי זהות כי אנחנו לא שחורים בדרום אפריקה וסיימנו את התקופה שבה שימשנו עבורכם אסקופה נדרסת. 

ואתם, המוני בית ישראל, ראו את האכזריות שבה נוהגים במשפחה שכולה והגיעו בהמוניכם. פשוט הגיעו. בלי תיאומים, בלי להעביר מספרי זהות, בלי לשתף פעולה עם רשויות של עוול. הגיעו והצביעו ברגליכם. יחד נעמוד בכניסה ככל שנידרש, נשיר ונרקוד ונשמח ונדרוש צדק וחופש פולחן יהודי במקום הכי קדוש לנו. הכי קדוש והכי מחולל. לא נשלים עוד עם ההזנחה וההפקרות שנוהגות בכל היקר לנו. קומו ונעלה ציון אל בית ה' אלוהינו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה