יום שבת, 10 בספטמבר 2016

צפו: הרב דוב ליאור עונה לרב יצחק יוסף

עולי הר הבית נוהגים עפ"י ההלכה || הרב דוב ליאור שליט"א



בעקבות דברי הרב הראשי יצחק יוסף בגנות עולי הר הבית מבהיר מו"ר הרב דוב ליאור שליט"א את עמדתו בעניין העליה להר הבית וקורא לאחינו בית ישראל לחזור בתשובה ולעלות להר הבית בטהרה למקומות המותרים לטמאי מת.

↓ הרב דוב ליאור קורא לעלות להר הבית

17 תגובות:

  1. לא כדאי להתייחס לרשע כמו יצחק יוסף שמסלף דברי תורה ונוהג בגאווה ורשעות.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אם לא מסכימים חס וחלילה לזלזל

      מחק
  2. כשרב טוען שאנחנו עוברים על כרת, ויודעים שזה שקר מוחלט ונגד התורה, חייבים לזלזל. יצחק יוסף אחראי לחילול השם עצום בהר הבית. במקום שיש חילול השם אין מחלקים כבוד לרב. כולם יודעים למה נבחר לרב הראשי, לכן ששהוא מזלזל בעולי ההר שביניהם תלמידי חכמים עצומים (והרבה הרבה יותר גדולים ממנו) אני אגיב ובחריפות. הוא פשוט חצוף!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם עולה להר הבית הזדעזעתי עד עמקי נשמתי כשראיתי את תגובותיך המזלזלות בתלמיד חכם עצום והרב הראשי לישראל. על זלזול בתלמידי חכמים חייבים למחות בתוקף!!! אתה לא מתבייש? מי אתה בכלל שככה אתה מדבר על הרב הראשי?!
      גם אם לא מסכימים וזה סילוף ההלכה עדיין יש להתייחס לרב בכבוד הראוי לו בכבוד.

      מחק
  3. לנוער המקדש, אתה צודק! אני מוחה על זלזול רבנים כמו הרב הגאון רב ישראל אריאל שליטא. אני מוחה על זלזול הרב הגאון רב דוב ליאור שליטא. אני מוחה על זלזול הרב רגאון רב רבינוביץ שליטא. אתה צודק ב100%. עד ש"הרב" הזה יתייחס עם כבוד לרבנים אלו אמשיך לזלזל בכבודו. תלמחד חכם בלי מדות אינו תלמיד חכם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמע.
      גם אני עולה להר הבית. עליתי הרבה פעמים. אני מקורב מאד לרב ישראל אריאל שליט"א וכדו'.
      זה נכון שהרה יצחק יוסף דיבר דברים שהם לא נכונים ומסלפים את ההלכה. נכון. אבל עם כל זה שיצאתי מהשיחה שלו (הייתי באירוע שבו הרב אמר את זה...) בטלטול, אסור לזלזל ברב שכתב את כל ילקוט יוסף והוא תלמיד חכם עצום!
      כמו שאתה לא יכול לדבר ככה בזלזול מפחיד על הרב קנייבסקי או הרב שטיינמן על זה שהם אוסרים עלייה להר הבית!
      מותר לבקר. מותר להגיד שזה לא נכון. אבל כך לדבר על רב ופוסק גאון בישראל זה אסור באיסור חמור.
      אני מציע לשאול את כל הרבנים שמנית כאן (הרב אריאל, הרב ליאור, הרב רבינוביץ' וכו) איך להתייחס לרב יצחק יוסף. בכבוד הראוי לו או בזלזול כמו שנהגת.
      אני מבטיח לך שהרבנים הנ"ל יגידו לך לכבד את הרב ושהוא רב גדול וחשוב שבפסק אחד בנושא אחד חרג מההלכה...

      מחק
    2. המגלה פנים בתורה שלא כהלכה אף על פי שיש בידו תורה ...
      ובכלל זה יצחק יוסף (בזה ובעוד נושאים) וגם רבנים שתמכו בעליה למרות התמיכה בעליה להר כמו גורן (האח והאחות) ורבינוביץ (גיור ללא קבלת מצוות) אלו וכיו"ב בכלל זה..

      אמנם הרבנים האחרים שהביעו דיעה נגד עלייה להר לא עיוותו וסילפו את התורה לצרכיהם
      הם היו משני סוגים רוב הרציניים מביניהם חששו מעליה המונית ללא דיני הטהרה זו הסיבה היחידה במכתב גדולי הדור הקודם הרב שך והגרי"י קנייבסקי-המכונה הסטייפלר.

      ומיעוטם הקטן (אף לא אחד מגדולי הדור מלבד הגרי"ש אלישיב) כי לא סמכו על המסורת וחששו שמקום המקדש אינו ידוע בימינו-
      וסיבה סמויה עיקרית (תורה שבעל פה בשם המהרי"ל דיסקין) הוא חשש מסכנת נפשות.
      כל הסיבות לא מוצדקות בימינו אבל לא כולם מעודכנים
      1. הסיבה הראשונה - למי שמכיר החשש לא מוצדק בימינו.
      2. בימינו הוברר מעל כל ספק בימינו שכפי המסורת אבן השתיה היא בכיפת הסלע וזהו המקום היחיד ואין כל מקום אחר בהר שבו אפשרי ע"פ חז"ל למיקום אבן השתיה וההיכל.
      3. החשש מסכ"נ בימינו שונה ואדרבה זה כמו עיר הסמוכה לספר המבואר בשו"ע שמחללים את השבת להילחם עליה.

      מחק
    3. ודאי! אני מסכים!
      א- מה שכתבת בהתחלה (המגלה פנים בתורה וכו') אפשר לפרש בכמה פירושים(לא נדון בהם כרגע...) ולהגיד זאת על הרב יצחק יוסף שכתב סדרת ספרי הלכה המקובלת בכל יהודי העולם זה ממש שערוריה ולא נכון.
      ב- הסיבות שהבאת לאיסור העלייה ודאי שהם לא נכונות! (אני אומר לך את זה בתור מי שעולה להר) אבל עובדה שרוב פוסקי הדור חושבים שיש בזה צד הלכתי! לכן, מי שאתה שתקבע!
      אתה יכול להגיד שאתה מסתמך על הרבנים המתירים. גם אני עושה זאת. אבל את אתה מגן על כבודם מפני זלזול שלטענתך הרב הראשי זלזל בהם, אז קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים!!!

      מחק
  4. נדרים פא "מפני מה אין מצויין תלמיד חכם לצאת תלמיד חכם מבניהן? אמר רב יוסף שלא יאמרו תורה ירושה היא להם. .... רב אשי אמר משום דקרי לאינשי חמרי". הבעיה עם יצחק יוסף. לא להיות נאיבי הוא אינו גדול ושאלה אם הוא תלמיד חכמים לפי הגדרת הרמבם. הוא מודה שאסור ללמוד קדשים. זה אומר לנו שהוא עם הארץ בקדשים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כל המבזה ת"ח אין רפואה למכתו. אני מבקש ממך לפנות לרב יצחק יוסף באופן פרטי ולבקש ממנו סליחה. העונש על זלזול בת"ח הואא עוון גדול וחילול ה'. אני עולה להר, אבל חושב שצריך לשמור כבוד גדול גם למי שלא חושב כמוך.

      מחק
    2. איפא כבוד הקדוש ברוך הוא? יצחק יוסף אחראי לבזוי מקום המקדש. הוא, אתה מוכן להגן עליו? דברי הרב ודברי התלמיד דברי מי שומעים? הוא מבזה השם ,ורבנים חשבוים שרוצים לבנות המקדש. הוא אמר מפורש שזה אינו ענין של אלו ואלו אלא אלו שעולים טועים וחוטאים. אם אני כבר חייב כרת אין צורך לבקש ממנו סליחה.

      מחק
    3. כל מילה שנייה שלו זה הקדוש ברוך הוא! הוא הרב הראשי! כתב ספרי הלכה! אתה מעז להגיד על הרב שהוא מבזה את הקב"ה?!?
      לטענתך הרב מבזה ת"ח, אבל גם אתה עושה את זה! ויותר גרוע! הרב יצחק יוסף קרא להם רבנים.
      אתה, אפילו את זה לא עושה ומוסיף לו תארים לא מחמיאים במיוחד.

      מחק
  5. הרב יוסף: להתפלל על פרס, לזכותו עומדת הצלת עולם התורה

    הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף קרא להתפלל לרפואתו של הנשיא שמעון פרס, "לזכותו עומדת הצלת עולם התורה, הוא ייסד את הפטור לבני ישיבות והיתה לו הערכה רבה לתורת ישראל מרן האבא זצ״ל הוקיר לו טובה על כך עד סוף ימיו". אין צורך להגן על יצחק יוסף הוא פסל עצמו מכל וכל.

    השבמחק
  6. שנאת חינם מיותרת! לא כך חולקים בעולם התורה. יש דרך ברורה כיצד לחלוק לשם שמים, ואם יש למישהו מחלוקת עקרונית עם הרב יצחק יוסף שליט"א מוזמן לתאם איתו פגישה בלשכתו ולומר את דבריו. לא נכון להתחבא מאחורי המסך וללהג ביזויים נוראיים שכאלו על הרב הראשי לישראל.
    הלוואי ונזכה לאהבת חינם ולבניין המקדש במהרה!

    השבמחק
    תשובות
    1. ובינתיים אתה מנסה ללמד את כב' הרב דוב ליאור שליט"א דרך ארץ והלכות? אתה לא חושב שהגזמת? לא נראה לך שמדובר בשחצנות ועזות מצח?

      מחק