יום חמישי, 24 בנובמבר 2016

מרגש! נפגעי הטרור המוסלמי באים לאבא

להודות ולהלל, לבקש ולהתחנן || להביט אל היכל קדשך

אלמנת הטרור שגית שוק עלתה להר הבית לקראת חתונתה • בנם ונכדיהם של נרצחי הטרור יצחק וטליה אימס הי"ד ממשיכים בדרכם • יחד עלו הנפגעים לבקש מאבא מזור להם ולעמם • חברי הנרצחים שממשיכים לעלות בקבוצה שיסד יצחק הי"ד עלו עם אחותו ולמדו מספרו בבית המדרש שיסד בהר הבית • ח"כ יהודה גליק התפלל בשער הכותנה מול מקום המקדש והודיע שיעתור לבג"צ

נפגעי טרור מבית חגי בהר הבית. משפחת שוק ומשפחת אימס עם יפי גליק בהר הבית

↓ וַאֲנִי בְּרֹב חַסְדְּךָ אָבוֹא בֵיתֶךָ אֶשְׁתַּחֲוֶה אֶל הֵיכַל קָדְשְׁךָ בְּיִרְאָתֶךָ

כל עליה להר הבית מלווה במטען רגשי כבד, גם לאדם שעולה להר הבית פעמים רבות. מדובר בעמידה מול ה' במקום בו אברהם עקד את יצחק, במקום בו נבנה, עמד ונחרב פעמיים בית המקדש ובמקום שניתן לנו שוב על ידי הבורא ועליו נבנה בקרוב את בית מקדשו.

למרות הכל, העליה הבוקר להר הבית לוותה בהתרגשות מיוחדת, שלא השאירה אף אחד מהעולים אדיש.


גדול יהיה כבוד הבית הזה האחרון מן הראשון

שגית שוק, אלמנתו של יוסי שוק הי"ד, שנרצח בהר חברון לפני 11 שנה, עלתה הבוקר להר הבית לרגל חתונתה. שגית הגיעה מבית חגי יחד עם ילדיה להעלות את ירושלים על ראש שמחתה ולהתפלל להצלחתה ולהצלחת משפחתה.

ח"כ יהודה גליק ואשתו יפי ליוו את שגית עד שער הכניסה להר הבית. בכניסה להר הבית נאלץ ח"כ גליק להפרד מאשתו, מהאלמנה ומשאר הקבוצה בגלל האיסור השערורייתי של ראש הממשלה בנימין נתניהו על עליית חברי כנסת להר הבית.

בין היתר ליוו את שגית בהר בני משפחת אימס מבית חגי שאיבדו את הוריהם יצחק וטליה הי"ד בפיגוע לפני חמש שנים. הבן הבכור דניאל הי"ו עלה להר הבית יחד עם ילדיו. בכך ממשיכים צאצאי הקדושים בדרכם ובדבקותם של יצחק וטליה הי"ד בה' ובמקום קודשו.

כל העולים התרגשו מאוד מהעליה הטעונה ובירכו את שגית שהשוכן במקום ירפא את פצעי משפחתה ויזכה אותה לבנות מחדש בית נאמן בישראל ולהודות לה' בבית מקדשו.



הקבוצה של יצחק ממשיכה בדרכו

אילנה אימס, אחותו של יצחק הי"ד עלתה גם היא להר הבית בקבוצה שייסד אחיה יצחק ושממשיכה לפקוד את ההר מדי יום רביעי. 

מאיר אנטופולסקי, חברו של יצחק, לימד בהר הבית פרק מתוך הספר 'שלטי הגיבורים' שנדפס לראשונה לפני 400 שנה ויצא שוב לאור בהדפסה מהודרת לאחר שהוהדר ונערך על ידי יצחק אימס הי"ד ויבדל"א גדליה גיזבורג. את הפרק לימד מאיר בבית המדרש שיסד יצחק בסמוך לשער הרחמים, מול המקום המשוער של לשכת הגזית, בו ישבה הסנהדרין.

בקבוצה עלה חתן בר מצווה יחד עם אביו בתפילה שיוכל לקיים את כל מצוות התורה הנוגעות אליו - גם אלו הנוגעות לבית המקדש.




יהודה גליק רוצה לחזור הביתה

ח"כ יהודה גליק שכאמור הגיע עד שערי הר הבית, נאלץ להפרד מהעולים בגלל החלטתו השערורייתית של נתניהו, המתעלמת לחלוטין מהמלצת משטרת ישראל.

ח"כ גליק, שהיה רגיל לעלות מדי יום להר הבית אינו רק פוליטיקאי. נראה שדברי המשורר בספר תהלים "נכספה וגם כלתה נפשי לחצרות ה'" נכונים מאוד לגביו. בליווי משטרתי ובליווי מאבטחים מטעם הכנסת ניגש יהודה גליק לשאת תפילה ליד שער הכותנה מול מקום המקדש.

חה"כ גליק הודיע שיעתור לבג"צ בעקבות סירוב ראש הממשלה ליישם את המלצת המשטרה לאפשר כניסת חברי כנסת להר הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה