יום ראשון, 5 במרץ 2017

מחזירים את השמחה להר הבית/ הרבנית רבקה שמעון

שמח בחצרות בית ה' || על כלה ועל ברכות מגויים

הרבנית רבקה שמעון עולה להר הבית כשכלה מבקשת ממנה ליוויו בהר • ברוך ה' הרבנית שמעון עולה הרבה להר הבית • יה"ר מלפני השוכן במקום הקדוש הזה שיהיו הרבה שמחות לעם ישראל ושבמקום החרב הזה ישמע קוֹל שָׂשׂוֹן וְקוֹל שִׂמְחָה, קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה, קוֹל אֹמְרִים הוֹדוּ אֶת ה' צְבָאוֹת כִּי טוֹב ה' כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ, מְבִאִים תּוֹדָה בֵּית ה'


↓ הרבנית רבקה שמעון, עלתה להר ומספרת:

עלינו עליה ראשונה מוקדם בבוקר. סוניה כבר המתינה בכניסה. התחבקנו והתנשקנו. המשטרה קיבלה את פנינו בסבר פנים יפות.


העליה התארגנה בזכות ז'קלין מפסגת זאב, חברה בתנועת הנשים, שמחתנת היום (חמישי) את בנה הבכור. אני הצטרפתי עם בתי, בת ציון זר מחוות גלעד, שבאה לחגוג את יום הולדתי, שחל בג' אדר, שהוא גם יום השנה לנישואין שלנו וכמובן זכינו, תאריך היסטורי של חנוכת בית המקדש השני.

השוטרים בהר קבלו את פנינו בשמחה. 'אמא של הכלות' קוראים לי. בפינת בית המדרש אמרתי בפני הקבוצה שאנחנו כנראה, אנשים חשובים. עשרה אנשים צועדים בהר עם ליווי מימין ומשמאל. דיברתי על חודש אדר, החודש החותם את השנה, הוא חודש השמחה. אותיות שמחה, שמח, הן אותיות 'משיח'. משיח בא מתוך שמחה. פורים הוא החג הכי חשוב בשנה. יום כיפור הוא רק כ-פורים. כמו יום כיפור. שנזכה במהרה.

ז'קלין הלכה ודברה בפרסית לנייד שלה. אנשי הוואקף התחילו להתבדח על חומייני ורפסנג'ני בערבית. בצפון ברכנו את בנה של ז'קלין בזוגיות ברוכה שואבת מקודש הקודשים. אם החתן התרגשה עד דמעות. כמו כן נתבקשנו על ידי השוטרים לברך את אדווה בת אביגיל השוטרת בזיווג הגון במהרה.

חברנו המתמיד הרב אליהו וובר אמר דברים על קרבן התמיד. עלייתנו עברה בנעימים .

בחוץ התפעלנו מטור התיירים הארוך. צלמנו נשים בפטיסטיות מארצות הברית שמכסות את ראשן, גם הרווקות, הולכות ארוך וצנוע והסברנו להן איך זה אצלנו. פגשנו גם מדריכת תיירים בגרמנית, ממוצא ארמני. היה מעניין!!!! שנזכה בקרוב מתוך שמחה לבנין המקדש.

אנחנו אבן שואבת לכל העולם. 
You are blessed peoplee אמר לנו תייר דרום קוריאני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה