יום שלישי, 20 ביוני 2017

ארגוני המקדש: עליית המונים להר הבית עם פתיחתו

לא לכניעה לטרור || עליית המונים להר הבית

המטה המשותף של ארוני המקדש יירתם להצלחת עליית ההמונים להר הבית עם פתיחתו ליהודים • העליה תיוחד לזכרה של הלל אריאל הי"ד, אשר נרצחה פני שנה בביתה • לפני העלייה תתקיים אזכרה ללוחמת מג"ב הדס מלכא הי"ד במקום הרצח • יום חמישי הבא, ה' בתמוז (29/6/2017) • 7:30 בבוקר בשער שכם • 8:30 בבוקר בכניסה להר הבית בשער הלל


↓ בהר הבית ממגרים את הטרור

בישיבת מטה ארגוני המקדש שהתקיימה הלילה הוחלט להרתם לקיומה של עליית ההמונים להר הבית ביום חמישי בשבוע הבא.

העלייה תתקיים בתום ימי סגירת הר הבית ליהודים עקב האלימות המוסלמית בהר הקדוש, במלאת שנה לרצח הלל יפה אריאל הי"ד ובמלאת שבועיים לנפילתה בשער שכם של לוחמת מג"ב הדס מלכא הי"ד.

בישיבה נידונו הצעות שונות למחאה על מה שהוגדר ככניעה לטרור האיסלמי המכה בנו. הפגנות, משמרות מחאה, מכתבים גלויים ורעיונות נוספים. בתום הדיון הוחלט במטה להשקיע את האנרגיות בפעילות חיובית שתקדם את ייהוד הר הבית ברגלינו. 

הם הורגים בנו ומתנכלים לנו מחששם פן נרבה, ואנחנו נתעצם, נגדל וכן נרבה, אומרים במטה.

חבר המטה אסף פריד אמר כי היו לנו 2000 שנה לבכות, 50 שנה לבהות וכעת הגיע הזמן לבנות.

התכנית שהתקבלה סופו של דבר במטה כוללת כינוס של שוחרי המקדש בשעה 7:30 לאמירת קדיש במקום הרצחה של שוטרת מג"ב הדס מלכא בשער שכם, חיזוק ידי לוחמי מג"ב ושוטרי המרחב במקום ותפילה לשלומם ולהצלחתם למגר את הטרור ותומכיו מירושלים ומכל הארץ, השתתפות בצער ובאבל המשפחה, משמר הגבול, משטרת המרחב ועם ישראל כולו על הרצח.

לאחר מכן יצאו משם שוחרי המקדש בצעדה מאורגנת לעליית אזכרה להר הבית לעילוי נשמת הלל יפה אריאל הי"ד, ולתנחומים למשפחתה.

במטה ארגוני המקדש מאמינים כי ברבות היהודים בהר הבית ישתנו יחסי הרשויות. את השינוי הזה אנחנו חווים כבר היום בעיצומו, אומר אסף פריד דובר המטה. אולם ככל שמספר פוקדי הר הבית יגדל ויתעצם נזכה במהרה גם לבנין המקדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה