יום ראשון, 22 ביולי 2012

כשערפאת ימ"ש הציג את תמונת בית המקדש

היום ג אב ה'תשע"ב פירסם חב"ד אינפו את אחד הסיפורים המדהימים על התמונה המפורסמת הר הבית עם דגם בית המקדש, תמונה שהפיק לפני עשרים וחמש שנה היהלומן ר' אבי טאוב ● ערפאת ימ"ש זעם על התמונה וכינס מסיבת עיתונאים דרמטית שם היצג את התמונה ונתן ראיות שממשלת ישראל רוצה להוריד את מסגדי הר הבית ● וכיצד הגיב הרבי? 

בימי תשעת הימים נחשף לראשונה את אחד הסיפורים המדהימים על התמונה המפורסמת הר הבית עם דגם בית המקדש, תמונה שהפיק לפני עשרים וחמש שנה היהלומן ר' אבי טאוב חסיד חב"ד שכיום עומד בראש חברת שפע ימים העוסקת בחיפושי יהלומים באיזור הקישון.

ערפאת ימ"ש זעם על התמונה וכינס מסיבת עיתונאים דרמטית שם היצג את התמונה ונתן ראיות שממשלת ישראל רוצה להוריד את מסגדי הר הבית. בעקבות כך העיתונות הכללית בישראל עסקה גם בעניין הזה.

לאחר מסיבת העיתונאים שערפאת הציג את התמונה, אבי טאוב פנה לרבי ושאל מה לעשות. הרבי התייחס בביטול לעניין ואמר שאין ממה לחשוש והוסיף שיקחו עו"ד טוב לטפל בעניין לעת הצורך. הרבי היה מעורב אישית בהכנת המודעה ואמר שזה גורם לו נחת רוח רב.

תגובה 1:

  1. בעיתון החרדי "משפחה" יש כתבה יפה על הטיוח באי פרסום דו"ח מבקר המדינה. והם מבטיחים כי במגזין סופ"ש הם ידברו על כך בהרחבה

    הם מציינים שם את הפשעים של המדינה. ואת הוזלת ידה של משטרת ישמעאל. ועוד.

    השבמחק