יום שני, 23 ביולי 2012

דו"ח המבקר על הר הבית יישאר חסוי

הר ללא בית באדיבות NEWS1

ועדת המשנה לביטחון של הוועדה לביקורת המדינה, החליטה כי דו"ח מבקר המדינה בעניין הר הבית יישאר חסוי. ח"כ אריאל: החלטה פוליטית.

 ועדת המשנה לביטחון של הוועדה לביקורת המדינה, החליטה היום לאחר דיון נוסף כי דו"ח מבקר המדינה  בעניין הר הבית  שהוגש בשנת 2011, יישאר חסוי. 

הדיון נערך לאחר עתירה לבג"ץ שהוגשה כנגד מבקר המדינה והוועדה לביקורת המדינה על ידי תנועת נאמני הר הבית, למתן צו על תנאי להסרת החיסיון. 

מדובר בדיון שהתקיים  ב-28.06 בו הודיעה הוועדה לבית המשפט כי תקיים דיון נוסף בעניין, הודעה שעל פיה החליטה השופטת עדנה ארבל להשהות את החלטתה עד קיום הדיון.

כאמור לאחר הדיון בו השתתפו יו"ר ועדת המשנה, ח"כ אורי אריאל, ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד) וח"כ אמנון כהן (ש"ס) בנוכחות נציגי משרדי המבקר, ראש הממשלה, המשפטים, חוץ,  ובטחון פנים, רשות העתיקות, ועיריית ירושלים הוחלט לא להסיר את החיסיון שהוטל על הדו"ח.

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ אורי אריאל שתמך בהסרת מרבית החיסיון מהדו"ח אמר בסיום הדיון, "לצערי דווקא בשבוע בו חל ט' באב, יום חורבן בית מקדשנו, בוחרת הקואליציה להמשיך את חרפת "שועלים הילכו בו" ולהצביע כנגד הסרת חיסיון דו"ח מבקר המדינה על הר הבית. מדובר בהחלטה פוליטית שבינה ובין ביטחון אין מאומה והיא ממשיכה את הפגיעה הקשה בריבונות ישראל במקום הקדוש ביותר לעם היהודי".

הידיעה באדיבות ערוץ שבע לכתבה המלאה>>

תגובה 1: