יום שבת, 18 באוגוסט 2012

הוועדה האסלאמית הנוצרית מזהירה מזיוף ההיסטוריה היהודית על הר הבית

להלן תרגום מאנגלית מהאתר "פלסטין הכבושה".
ניתן לאחל להם ולנו שיתממשו כל תחזיותיהם השחורות.

הוועדה האסלאמית הנוצרית מזהירה מזיוף ההיסטוריה היהודית על הר הבית

הוועדה האסלאמית הנוצרית לתמיכה בירושלים והמקומות הקדושים מזהירה כי שלטונות הכיבוש הישראליים פועלים כדי לכפות את ההיסטוריה היהודית המזויפת בעיר הכבושה, במיוחד על האזור הקרוי בפי היהודים - הר הבית.
הוועדה ציינה כי שלטונות הכיבוש לא רק חופרים מנהרות באזורים ארכיאולוגיים כדי לחפש שרידים של בית המקדש שלהם בירושלים, אלא גם עובדים כדי לכפות את ההיסטוריה היהודית על אזורים אלה כדי להוכיח את זכויותיה של ישראל בארץ הקודש. החפירות הישראליות מנסות להוכיח קיומם של שרידי העיר היהודית כולה. התוכניות הביאו למציאות שגויסה על ידי קיצונים יהודים. "מטרת החפירות תחת הארמונות האומיים מדרום למסגד אל אקצה לחבר את החלק התחתון של חומות ירושלים, מאחורי הקיר הדרומי של המסגד המבורך", ציינה הוועדה בהודעה לעיתונות.
הוא הוסיף כי הכיבוש הישראלי, בראשות עיריית ירושלים ורשות העתיקות, מכינים פרויקט גדול Noble Sanctuary of Al-Aqsa . על פי התוכנית, ישראל תשנה את התוכניות של מסגד אל אקצה ותכפה את אופייה היהודי על המקום, "בשלב מוקדם כדי להשיג את המטרה של ייהוד מסגד אל אקצה והקמת בית המקדש".
לדברי הקבוצה האסלאמית הנוצרית, שני אזורים של הארמונות האומיים וסילוואן יישארו חלק בלתי נפרד במזרח ירושלים. הוועדה קראה לישראל "ככוח כובש" לדבוק בהתחייבויותיה על פי המשפט הבינלאומי ההומניטרי, הקובעים כי הוא חייב לשמור על אתרים ארכיאולוגיים ולהימנע מלעשות כל שינוי ציוני דרך היסטוריים של ירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה