יום שלישי, 2 באוקטובר 2012

ערבים ניסו לפגוע בקבוצת פעילים שעלתה הבוקר להר הבית

"משטרת ירושלים כהרגלה לא נקפה אצבע ואפשרה לערבים להתפרע", מסרו הפעילים.

 
מאת: ערוץ 7 / עוזי ברוך

יהודים מבקרים בהר הבית. ארכיון
יהודים מבקרים בהר הבית. ארכיון
פלאש90
מהומה פרצה הבוקר (שלישי) בשטח הר הבית בשעה שקבוצת יהודים חלקם אנשי "ארץ ישראל שלנו" עלו להר. לדברי הפעילים, במקום המתינו ערבים רבים משולהבים שניסו לפגוע בהם, לתדהמתם של היהודים השוטרים ששהו על ההר לא עצרו את הערבים ורק דחקו ביהודים לצאת מחוץ לשטח ההר. "משטרת ירושלים כהרגלה לא נקפה אצבע ואפשרה לערבים להתפרע", מסרו.

לדברי אחד העולים להר, אסף פריד, "אנחנו עלינו היום להר הבית ככל חול המועד, יחד עם מאות יהודים, כבר מאתמול בערב שמענו שהם מתכננים פרובוקציה ולמרות המידע הגלוי המשטרה לא עשתה דבר. כאשר עלינו להר התקבלנו בקריאות אללה הוא אכבר. המשטרה שוב לא עשתה דבר אך לקראת סוף הסיור הם ממש התקרבו אלינו חסמו את דרכנו ואף צעקו בדם ואש את היהודים נגרש, את הרב הבית נטהר, ואטבח אל יהוד והמשטרה למרבה בושתנו לא עשתה דבר".
קודם לכן, עיכבה המשטרה את יושב ראש מנהיגות יהודית משה פייגלין בטענה שביקש להתפלל על ההר. "החלטת המשטרה היא כניעה ללחץ הואקף ונעשתה ללא כל סיבה", אמר פייגלין הבוקר.

בתגובה לאירועים אמר ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי כי "שוב מתגלה אוזלת היד של משטרת ירושלים בהר הבית. תקיפתם של יהודים ובהם פעילי תנועת  ארץ ישראל שלנו בתוך ההר היא הפקרות שילטונית. רק סגירת ההר בפני המסיתים והפוגרומיסטים של הווקף תביא לריבונות במקום הקדוש ביותר לעם ישראל".
 

תגובה 1:

  1. שוטרים רשעים, לא עושים כלום מלבד לרדוף יהודים תמימים.

    כל מחשבותיהם רק איך לעצור ולרדוף יהודים מסכנים שלא עו להם שום דבר.

    נהנים להתעלל ביהודים עם זקנים, וללגלג עלך חובשי כיפות.

    בגרמניה מקומכם. שם מחפשים שוטרים כמוכם. לכו מהארץ שלנו ותניחו לנו לחיות ולהסתובב חפשי בארץ נחלתנו

    השבמחק