יום רביעי, 30 בינואר 2013

המערכת נלחצת מפייגלין

 הר הבית: עולים אבל בלי פייגלין
בהמשך לידיעה שהבאנו באתר זה הבוקר, להלן רשמים וחוויות שהועברו אלינו מעולי הר הבית הבוקר.

הבוקר הגיעו להר הבית כעשרים יהודים. חלקם הגיעו כמדי יום רביעי בשבע וחצי, חלקם הגיעו כדי להצטרף לח"כ הטרי משה פייגלין וחלקם הגיעו כדי להתייחד ולהודות לקונם במקום שכינתו.

החברים המתינו עד שפייגלין יגיע, אולם כאשר הוא הגיע, הודיעה המשטרה לעולים שפייגלין יעלה לבד והם יאלצו להמתין עד שהוא יצא מהר הבית. לטענת המשטרה אין לה די כח אדם, כדי ללוות את כולם. המשטרה לא הסבירה מדוע היא לא מאפשרת לכולם לעלות יחד עם פייגלין.

חצי שעה לאחר שמשה פייגלין נכנס להר הבית, המשטרה איפשרה לכולם להכנס להר, אך לא הסכימה בשום אופן שחברי הקבוצה יפנו שמאלה, אלא עמדה על כך שהחברים ימשיכו ישר ויקימו את ההלכה שכל הנכנסים להר הבית יכנסו דרך ימין. לא עזרו תחנוניו של אחד מחברי הקבוצה, האבל על מות סביו. היה ברור מאוד לחברים שהתנהגות זו באה למנוע כל אפשרות של מפגש או תצלום משותף של העולים עם משה פייגלין.

לאחר שפייגלין יצא מההר, איפשרה המשטרה לקבוצה אחרת להקיף את הר הבית משמאל.

בין העולים היום להר הבית היה זוג שבא להודות על החלמתה של האמא. האמא עברה השתלה לפני שנה ובבדיקה תקופתית נמצא שב"ה הכל תקין. בני הזוג התפללו שגם השנה הקרובה תעבור בשלום ובכך יוודע סופית שההשתלה הצליחה.

זוג נוסף עלה לפני כמה חודשים כדי לבקש רחמים מהשוכן במקום שיברכם בפרי בטן. היום הגיע בני הזוג להודות לבורא עולם על שתפילתם נענתה ולבקש שההריון יעבור בשלום והלידה תהיה קלה ומוצלחת.

ביציאה מהר הבית פגשו העולים את משה םייגלין ליד שער השלשלת.

להלן תמונות שצולמו על ידי הערבים (באדיבות אתר PLS48):

 הח"כ הטרי משה פייגלין בהר הבית

 הח"כ הטרי משה פייגלין בהר הבית

 הח"כ הטרי משה פייגלין בהר הבית

 הח"כ הטרי משה פייגלין בהר הבית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה