יום שני, 11 בפברואר 2013

הערבים שוב משמידים עתיקות בהר הבית בחסות המשטרה

הודעת המטה המשותף של תנועות המקדש:
 הרס עתיקות בהר הבית (המטה המשותף של תנועות המקדש)
 עשרות יהודים עלו גם היום להר הבית לאמירת הלל לרגל ראש חודש אדר, ונחרדו למראה הטרקטורים העובדים במזרח ההר. לדבריהם הוואקף שוב החל לפנות את האבנים והשרידים השוכבים במקום על פי החלטת בג"צ שאסר לפנות לפני שנציגי הוועד הציבורי למניעת הרס עתיקות הר הבית יבחנו את מימצאיהם בשטח.
פועלי הוואקף שנשאלו לפשר מעשיהם בשטח האסור לפינוי, הסבירו כי הם זקוקים לאבנים לצורך שיפוץ בית הספר האיסלמי אל-עמריה היושב בהר הבית.

כזכור לפני כחודשיים החל הוואקף לפנות ולהשליך לאשפה משאיות מלאות מערימות האבנים והשרידים. עבודות הפינוי הבלתי חוקיות הללו הופסקו אז בעיצומם, למרות התרעות ששוגרו למשטרה המאבטחת את עבודות הוואקף בהר הבית, רק לאחר הפגנה שהתקיימה בשער השבטים הסמוך לשער האריות.

 הרס עתיקות בהר הבית 
 (המטה המשותף של תנועות המקדש)

ארגוני המקדש קוראים לכל המפלגות לכלול את הדרישה לתיקון המצב המחפיר בהר הבית בתוך קווי היסוד של הממשלה החדשה העומדת לקום. הר הבית הוא האתר החשוב ביותר לעם היהודי הן מפאת קדושתו והן בערכים הארכיאולוגיים שלו, ואסור שימשיך להיות מופקר לטרקטורים ופועלים של הוואקף האיסלמי שמנסה בכל כוחו להשמיד כל זכר יהודי מהר הבית.

הערב יקיימו ארגוני המקדש כנס היערכות ראשון ללימוד ותכנון הקרבת קרבן פסח עוד השנה בהר הבית. לאחר 45 שנות שממה בהר הבית תחת ממשלות ישראל, הגיע העת לחדש ימינו כקדם ולהחזיר את תפארת הקודש והמקדש.



 
 הרס עתיקות בהר הבית (המטה המשותף של תנועות המקדש)

 הרס עתיקות בהר הבית (המטה המשותף של תנועות המקדש)


תגובה 1: