יום חמישי, 18 באפריל 2013

ארגוני המקדש מגנים את התגובה של סגן השר מיקי לוי, להחלטת יו"ר וועדת הפנים לעלות להר הבית, ולהסדיר תפילות יהודים במקום.

יו"ר ועדת הפנים ח"כ מירי רגב הודיעה שתבדוק למה אסור ליהודים להתפלל בהר הבית ואף תערוך סיור של הועדה בהר הבית. ח"כ מיקי לוי תקף את החלטתה ולגלג עליה. 
המטה המשותף של ארגוני המקדש הגיב בזעם על תגובתו ובחר להזכיר שלאור כשלונותיו בעת שהיה מפקד מחוז ירושלים, היה עדיף שישתוק ולא יחשוף שוב את חוסר הבנתו.

 

להלן תגובת המטה המשותף:

מיקי לויארגוני המקדש קיבלו בפליאה את תגובתו של ח"כ מיקי לוי שתקף וטען ש"כוונתה של מירי רגב לקיים ישיבת ועדה על הר הבית, הינה הצהרה פרובוקטיבית ומיותרת שעלולה לגרום להצתת השטח ולתוצאות חמורות". ח"כ לוי אף הגדיל להאשים את רגב באינטרסים אישיים. "אני מקווה שאחרי שקיבלה את הכותרות שרצתה, היא תרד מהרעיון המסוכן וחסר האחריות הזה, ותחזור לנהל את ישיבות ועדת הפנים במקום הראוי להן - בכנסת". אמר לוי.
הנסיון של מיקי לוי להכפיש את רגב על מניעיה, מכוערת בעינינו קודם כל מהפן האישי, ואינה מכבדת את מעמדו. בנוסף, תגובתו מייצגת עמדה תבוסתנית שמפקירה את הר הבית לידיים עויינות, מטיפה לכניעה שמזמינה איומים נוספים, רומסת את זכויות האזרח, והופכת חלקים במדינה לחסינים לעבריינים שמבקשים להדיר אפילו את חברי הכנסת מהמקום החשוב והקדוש ביותר לעם ישראל.
דובר ארגוני המקדש יהודה גליק, מגנה את אמירותיו של סגן השר לוי. "לחברת הכנסת מירי רגב מגיעות ברכות על כך שבזכותה הכנסת חוזרת לבצע את תפקידה בהתוויית הערכים והמדיניות כפי כללי הדמוקרטיה. תפקיד הממשלה הוא לבצע, ולא להתחמק בגלל קשיים".
"מיקי לוי מהלך אימים ומזמין מראש גורמים איסלמיים קיצוניים להשתולל, כדי לכפות את השקפת עולמו על נבחרי הציבור, כפי שנהגו לא פעם גורמים מסויימים במשטרה ובמוסדות ביטחוניים ומשפטיים, שקשרו ביניהם קשר לעקוף את הנבחרים הדמוקרטים".
"בכלל, יש לזכור שתיפקודו של מיקי לוי כמפקד מחוז ירושלים היה כושל. לחובתו נזקפת סגירת הר הבית ליהודים במשך שלוש שנים בתקופת כהונתו, בפעם היחידה מאז מלחמת ששת הימים. מיקי לוי הילך כבר אז אימים בכנסת ובבית המשפט באותם טענות ונימוקים שהוא מעלה כיום, וטען שפתיחת הר הבית ליהודים תעורר מהומות ענק 'שיציתו את המזרח התיכון'. למרות שבית המשפט קיבל את עמדתו, הצליחה ועדת הכנסת לכפות על לוי לפתוח מחדש את הר הבית, כאשר הוא אויים בקריאה לשר לבטחון הפנים דאז צחי הנגבי לפטרו. השר הורה על פתיחת ההר למרות איומיו של לוי, שהתנפצו כולם אל סלעי המציאות השקטה".
"התארגנות חוליית הרוצחים שנחפשה היום, אשר התכוונה להרוג שוטרים ואזרחים בהר הבית, מוכיחה עד כמה שגויה המדיניות הבעייתית שהתווה לוי בהר הבית".
"כשלונותיו של מיקי לוי בהר הבית מציבים אותו במקום האחרון מבין אלה הרשאים לייעץ לאחרים כיצד לנהוג כלפי האיומים של האיסלם הקיצוני". דברי גליק.

2 תגובות:

  1. רבותיי מיקי צדק אפילו אם בעברו היה קצת הפוך .
    אנשים כאלה כדאי לקרב אותם מאחר והוא דיבר אמת ,צריך לכתוב לו מסר עידוד ויישר כוח.

    עדיף אותו עם העבר שלו מאשר היו"ר שלו

    השבמחק
  2. במה לעזאדל הוא צדק ודיבר אמת? לא צריך למצוא סיבות להתברבר בכל מחיר.

    השבמחק