יום שני, 22 באפריל 2013

דגלי פלסטין הונפו בהר הבית, ולא הוחרמו בניגוד להודעת המשטרה על הסטטוס קוו

 מותר להניף בהר הבית דגלי אויב, 
 אבל דגל ישראל אסור!
ביום שישי הודתה המשטרה כי היא מחרימה דגלים אישיים מכיסי המבקרים, מחשש שינופפו בדגל המדינה בהר הבית. המשטרה נימקה בחשיבות שימור ה'סטטוס קוו' כביכול, את חיפושיה הפולשניים והפשטת האזרחים כדי למצוא אצלם דגלים מתחת לבגדים.

עוד באותו היום התברר שמדיניות החרמת הדגלים בידי המשטרה היא חד כיוונית. רק דגלי המדינה מוחרמים. דגלי אוייב מונפים אל על בהר הבית ללא הפרעה ותוך הפרה בוטה של הסטטוס קוו בהר הבית.

ב"מצעד ניצחון" להזדהות עם המחבלים הכלואים שערכו הערבים בהר הבית, הם נופפו בתמונות המחבלים בדגלים ובקוראן, נשאו שלטי הזדהות עם המחבלים, קראו סיסמאות לשחרורם. ודרשן המסגד הסית את המוסלמים ללכת בדרכו של צאלח א-דין, ולכבוש את ישראל לידי האיסלם.

בסיום האירועים המתסיסים בהר, יידו הערבים אבנים מהר הבית אל מעבר לכותל המזרחי, על נוסעים בכביש העופל. האבנים פגעו בשוטרי מג"ב ואזרחים. (קישור מצורף).

בעוד שעל כל אחת מהפעולות הללו, יהודים מורחקים מהר הבית לתקופות ארוכות, נעצרים על תפילה, ומופשטים על דגלים. מפירי הסדר בהר הבית המוסלמים עושים בו ככל העולה על רוחם, מאיימים על מבקרים במקום, מחרפים ומגדפים בקבוצות מאורגנות וממומנות, ומהלכים חופשי בהר הבית ולא מורחקים מהמקום.


תגובת מטה ארגוני המקדש:
פחות משבועיים ליום שחרור ירושלים, מתברר שהניכור של משה דיין להר הבית, שהסיר את דגלי הצנחנים ונתן את המפתחות בידי המוסלמים, עדיין פושה בממשלת ישראל. הדרג המדיני שנקרא על ידי בג"צ לתת משמעות לקריאת "הר הבית בידינו" עדיין מתנכר למקום הקדוש ביותר לעם ישראל. ההתעלמות מכל הפרות החוק והסדר של הפורעים בהר הבית, מעצימה את תעוזתם במאבק המזויין שלהם נגדנו.

על השר לבטחון פנים להפסיק להתייחס להר הבית כאל אתר איסלמי, ולהנחות את המשטרה לאפשר ליהודים להלך במקום כבני חורין במדינתם. "אבוי למשטרה שבולשת אחר דגלי מדינתה, ואבוי למדינה שדגליה מוחרמים במרכז בירתה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה