יום שני, 6 במאי 2013

הערבים מסיתים נגד עלית חברי הליכוד מחר להר הבית

הערבים: הצלחנו למנוע מפייגלין לעלות להר הבית, נצליח למנוע זאת גם מחבריו
 הזמנת הליכוד לעליה להר הבית
המטה הלאומי בליכוד יזם עלייה מאורגנת להר הבית של חברי ליכוד מחר ערב יום ירושלים. גורמים איסלמיים קוראים להמון לעלות להר הבית להפריע להם. "הצלחנו למנוע את כניסת פייגלין להר הבית, נצליח למנוע את כניסת כולם", הם מצהירים גלויות.
בהזמנה ששיגרה קבוצת המטה הלאומי בליכוד לחברי התנועה הם כותבים שלקראת "46 שנה לשחרור ירושלים, ו46 שנה לקול תקיעת השופר ההיסטורית שהרטיטה אלפי לבבות, ולקריאה הנרגשת: "הר הבית בידנו!", "החלטנו פעילי תנועת "הליכוד-ביתנו" להסיר את הביזיון של הפקרת הריבונות הישראלית מעל הר הבית, המקום המקודש ביותר בעולם לעם היהודי!".
עוד הם כותבים ש"בתקופה שנאסר על סגן יו"ר הכנסת, ח"כ משה פייגלין, לעלות להר הבית בהוראתו הישירה של ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו, נקראים אנו פעילים מרכזיים וחברי תנועת הליכוד-ביתנו", להפגין ריבונות יהודית על ההר, ולעלות בטהרה!"
קבוצת המטה הלאומי ידועה כמי שמתחרה עם קבוצת פייגלין בליכוד, ובבחירות האחרונות אנשיה גם לא הצביעו עבורו. לכן הפתיעה ההתגייסות של חברי הקבוצה לתמיכה בפעילותו של ח"כ פייגלין בהר הבית.
אתרי האינטרנט האיסלמיים כבר החלו במחול איומים ואזהרות מפני כניסת חברי הליכוד להר הבית, ואף קראו להמון לעלות להר הבית, ולשהות שם כל ימי שלישי ורביעי, יום ירושלים וערבו, כדי להדוף את היהודים מן ההר.
ארגוני המקדש קוראים לממשלה לאמץ את הצעת סגן שר החוץ זאב אלקין לחלוקת הר הבית כמתכונת מערת המכפלה. בחגי ישראל ההר הקדוש יפתח ליהודים בלבד, כדי למנוע חיכוכים מיותרים בין האוכלוסיות, וכפי שהמשטרה נוהגת שם בחגי המוסלמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה