יום שישי, 19 ביולי 2013

אהרונוביץ לאורי אריאל: אתה לא עולה יותר להר הבית ללא תיאום ואישור

במשרד לביטחון פנים זועמים על שר השיכון שעלה להר הבית בלי אבטחה ראויה. בסביבת אריאל מסבירים כי אם היה מעדכן - העלייה היתה נמנעת.

מאת: עדו בן פורת | ערוץ 7

לתאם מראש. אריאל
לתאם מראש. אריאל Flash 90
בתחילת השבוע הגיע שר השיכון אריאל לביקור בהר הבית, והפתיע את השוטרים שלא עודכנו על כוונתו של שר בממשלה להתייצב במתחם. כך דווח ב'מעריב'.

השר לביטחון פנים,  יצחק אהרונוביץ' (הליכוד ביתנו) ומשרד ראש הממשלה הודיעו לשר שיכון אורי אריאל כי לא יוכל לעלות להר הבית מבלי לתאם מראש מול גורמי האבטחה.

באחת הישיבות שנערכו השבוע העביר אהרונוביץ' פתק לאריאל, בו הודיע לו כי לא יוכל לעלות להר הבית על דעת עצמו מבלי לקבל אישור מקדים. גם מחלקת אבטחה במשרד ראש הממשלה זעמו עם היוודע דבר הביקור הרגיש, שכן ביקור מסוג זה מחייב הצמדת מאבטחים מתאימים.

"חוסר שיתוף הפעולה מצד הלשכה (של אריאל, ז"ק) עם היחידה גרם לפגיעה ביכולתנו ליישם את ההחלטה (בנוגע לאבטחת שרים, ז"ק), ולתת מענה אבטחתי הולם לאבטחתו של השר במהלך ביקורו בהר הבית", נכתב במכתב שנשלח על ידי משרד ראש הממשלה. "אנו רואים בחומרה את חוסר שיתוף הפעולה ונבקשכם לפעול לקיום ההחלטה ולעמידה בסיכומים". 

בסביבתו של השר אריאל טענו מנגד כי אם הוא היה מודיע מראש על כוונתו, המשטרה והאבטחה היו מטרפדות את הביקור. דוברו של השר אהרונוביץ' אמר בתגובה כי "אכן השר ביקש מהשר אריאל לתאם מולו את עליותיו להר".
הערת מערכת האתר: אורי אריאל הכהן הוא אחד מהעולים הותיקים והמסורים להר הבית ואין ספק שלא יכנע לתרגיליו המלוכלכים של הסמרטוט ביבי - עושה דברם של הוואקף הירדני. כנראה שביבי ושלוחיו ליברמן את אהרונוביץ' נלחצים לנוכח ההתעניינות הגוברת בהר הבית מצד עמך בית ישראל ומצד פוליטיקאים בכירים מצד אחד ואיומי הערבים מצד שני.
אהרונוביץ', אשר מתקשה להוציא מפיו כמה מילים מבלי לשקר (ר' קישור), מנסה - כרגיל להאשים אחרים בכשלים שלו. הוא מפחד ולא מעוניין לשמור על ביטחון היהודים בהר הבית, הוא מפקיר את שוטריו ואפילו אחרי ששוטר עלה באש וניצל בנס, אף ערבי לא נורה. הוא הפקיר את ביטחונו של סגן שר החוץ בהר הבית ועכשיו הוא מנסה לחפות על כשליו ולהפילם על שר אחר.
העולים להר הבית מחזקים את ידי כבוד השר אורי אריאל הכהן ומאחלים לו שיזכה במהרה לעבוד עם אחיו הכהנים בבית המקדש. 

ראו כתבות קשורות:

תגובה 1:

  1. בורח ממלכודות19 ביולי 2013 בשעה 17:05

    שיבדוק עם פיגליין מה קורה למי שמתאם עליות עם המשטרה
    מקבל איסור גורף לכניסה להר

    השבמחק