יום שישי, 2 באוגוסט 2013

יהודים החוצה!

הערבים משתוללים. הואקף דורש. ביבי מתרפס ונכנע. המשטרה סוגרת. יהודים החוצה!

מאת: ארנון סגל / עולם קטן


השבוע ביום שלישי בערב הודיע מפקד יחידת המקומות הקדושים, תנ"צ אבי ביטון, שהר הבית יישאר סגור ליהודים ולתיירים לפחות עד לאחר עיד אל פיטר, כלומר לכל המוקדם ייפתח ההר לאלו שאינם מוסלמים ביום ראשון הבא, ה' באלול (11.8).

התרגלנו לשמוע על סגירות ההר ליהודים ובכל זאת הפעם מדובר בשבירת כלים וכללים. גם אם ההר ישוב וייפתח אז למי שאינם מוסלמים (וזה כעת כבר לא בטוח כלל) נקבע ברמדאן הנוכחי תקדים מסוכן - מרבית החודש ההר היה סגור או כמעט סגור למי שאינם מוסלמים. גם בימים המעטים שבהם התאפשרה עליית יהודים להר היא נעשתה אגב התנכלות מוסלמית בלתי פוסקת, ויש להודות - גם התנכלות משטרתית קשה. בין 
השאר הוברח לפני שבועיים מההר בידי המון מוסלמי גם סגן שר החוץ בממשלת ישראל, זאב אלקין. המשטרה לא מנעה את ההתנפלות בצווחות עליו ועל משפחתו.

הערבים מצאו את השיטה שחיפשו תמיד כיצד להיפטר מהנוכחות היהודית בהר - איומים באלימות - והמשטרה תמיד מתקפלת. תמיד מתקפלת. עשר שנים לפתיחתו המחודשת של הר הבית - סגירתו לצמיתות בפנינו נראית קרובה מתמיד.

נראה שהמשטרה משגרת כאן בלון ניסוי. היא מנסה לבדוק אם הר הבית חשוב לציבור יהודי גדול, או שמא למתי מעט משוגעים לדבר (אולי סתם משוגעים). די ברור שאם הפעם זה יעבור בשקט, המצב היהודי בהר ילך ויחמיר, וכבר אין עוד הרבה לאן להידרדר.

זו הסיבה שהמטה המשותף לתנועות המקדש החליט לקיים עצרת מחאה בפתח הר הבית, בכניסה לגשר המוגרבים, בר"ח אלול, יום רביעי הקרוב (7.8) בשעה 7:30 בבוקר. הבה נזכיר למשטרה, להנהגת העם הזה, לעצמנו ולעולם כולו מהו המקום הקדוש באמת לעם היהודי - הר הבית ולא הכותל. כל מי שהאתר המקודש 
בעולם והנוכחות היהודית בו יקרים ללבו - ח"כים, שרים, מנהיגים, רבנים וגם יהודים מהשורה - מתבקשים להשכים קום במעט מסירות נפש - ולהגיע לשם.

לפרטים: 054-5720066

2 תגובות:

  1. בואו כל הנירדמים בואו כל הישנים כל המאמינים הקדוש ברוך הוא מעורר אותנו כדי שנעשה מעשה כל הצעדים נעשים על ידו כדי שנילחם על ביתו ....יישר כח לכל העושים במלאכה הכי קדושה חלקכם בעולם הזה והבא מובטח

    השבמחק
  2. אני התעוררתי. אגיע לכניסה להר ואבקש להכנס שוב ושוב עד שיתנו לי. משטרעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

    השבמחק