יום שלישי, 3 בספטמבר 2013

כרוזים ונאומי הסתה קוראים למוסלמים להפריע ליהודים בהר הבית בחודש החגים

מאות יהודים פוקדים את הר הבית לקראת החגים, המוסלמים סופרים וזועמים

כרוז הסתה איסלאמי נגד עליית יהודים להר הבית

התנועה האיסלמית קוראת להתארגנויות לשיבוש עליות היהודים להר הבית, והפיצה כרוזים למוסלמים לעלות להר הבית בערב ראש השנה.

אתרי המוסלמים מדווחים כבר שבועיים על גידול ניכר בכמות היהודים העולים להר הבית לקראת ראש השנה. בכל יום הם סופרים את היהודים הנכנסים להר, ומדווחים על כך באתרי החדשות המוסלמיים, שם מוגדרות עליות היהודים כ"הסתערות" יהודים על הר הבית, מתוך כוונות לייהד את המקום לקראת בנין בית המקדש מחדש",

נוכח הצפי לשיא של עולים יהודים להר הבית בימי החגים, ועקב הודעות המשטרה כי לא תאפשר את שיבוש עליית היהודים להר כפי שקרה בחודש אב והראמדן. יזמו המוסלמים יום כינוסים בהר הבית ביום רביעי השבוע, ערב ראש השנה.

ראאד סלאח, ראש התנועה האיסלמית, פנה בסוף השבוע במספר הזדמנויות בקריאות למוסלמים לעלות להר הבית ולהפריע ליהודים במקום. התנועה האיסלמית אף הפיצה כרוזים להמונים המוסלמים לעלות להר בערב ראש השנה. 

היום, יום שלישי, מכנסת התנועה האיסלמית מסיבת עיתונאים בוואדי ג'וז, שבה שוב יספרו ככל הנראה על "הסתערות" היהודים על הר הבית ויסיתו נגד נוכחות יהודים בהר הבית ובסביבתו (כן! גם מתפללי הכותל מרגיזים אותם).


תגובת מטה ארגוני המקדש

במטה ארגוני המקדש מגיבים על קריאות ההסתה בתקווה שהמשטרה תעמוד בדיבורה והבטחותיה לאפשר כניסת יהודים חופשית להר הבית בכל ימי החגים.

לאור התחיבות מפורשת של משטרת ישראל בפני ועדת הפנים של הכנסת, אנו מאמינים ששערי הר הבית יישארו פתוחים ליהודים, למרות נסיון העבר עם המשטרה, שעד היום בחרה למנוע את כניסת היהודים המותקפים בכל פעם שהמוסלמים התפרעו במקום. סגירת הר הבית ליהודים היווה פרס לטרור ועידוד לאלימות. הצלחותיהם אלו עודדו אותם, והם שגוררים את גל הקריאות האיסלמיות לעלות שוב לשבש את ביקורי היהודים.

לאחר שהמשטרה סגרה את הר הבית לכניסת יהודים למעלה ממחצית חודש הראמדן, נוכח איומים מוסלמים, אנו מקוים שהמשטרה תדע לאבטח את כניסת היהודים להר הבית בכל ימי החגים. ואם המוסלמים יפרו את הסדר במקום, המשטרה תאפשר את הכניסה ליהודים בלבד, כפי שנהוג במערת המכפלה.


שימו לב! הם רוצים גם את רחבת הכותל!

כדאי לשים לב לדברים ולכרוזים של הערבים. הם לא מדברים רק על הר הבית, גם היהודים שמסתפקים בבכי ליד כותל הדמעות מרגיזים את הערבים.

מי שלא רוצה להתגרות בגויים, ראוי שידיר עצמו מלהתקרב לכותל המערבי. אולם מי שרוצה באמת לשמור על אחדות ירושלים, מי שרוצה באמת להרים את קרן ישראל, חייב לעלות להר הבית.

יהודים רבים שחששו עד לפני כמה שבועות לעלות להר הבית מסיבות הלכתיות, החלו לעלות להר הבית בעקבות ההסתה הערבית, שממחישה עד כמה נוכחות יהודית בהר הבית חשובה.

 כרוז הסתה איסלאמי נגד נוכחות יהודית להר הבית
 שימו לב! הם מדברים גם על רחבת הכותל! 

תגובה 1:

  1. הם מדברים ומתכוננים ומי שלא מבין מה עומד לקרות טועה !!! המילחמה האמיתית על נפשנו ונפש המדינה הזו היא בהר הבית . את זה הם מבינים רוב העם עדין לא !!!!!

    השבמחק