יום שני, 14 באוקטובר 2013

במטה הלאומי בליכוד מזועזעים מהתנהלות המשטרה

‏יום ראשון ט' חשון תשע"ד (‏13/10/13)
לכבוד
השר לבטחון פנים –חה"כ יצחק אהרונוביץ
פקס: 02-6496188
אימייל: iaharon@knesset.gov.il

הנדון: מעצרו השערורייתי של הרב יהודה גליק והרחקתו מהר הבית

ביום חמישי האחרון ו' חשון תשע"ד (10/10/13) הצטרפתי לעלייה להר הבית בהדרכת הרב יהודה גליק. העלייה אורגנה על ידי והשתתפו בה חברים מהמטה הלאומי בליכוד שהגיעו מכל רחבי הארץ.
            במהלך הסיור על ההר התלוו אלינו מספר שוטרים שהתייחסו בצורה יפה ומכובדת לקבוצה. הרב גליק הסביר לנו על ההר, הקשר לעם היהודי וההיסטוריה העשירה שלו. אנשי הוואקף שליוו אותנו הפריעו, צעקו והציקו אולם ההערות היחידות שהיו לשוטרים היו מופנות אל הרב גליק שינמיך את קולו. הדברים הגיעו לאבסורד כאשר בנקודה מסויימת השוטרים היו צריכים להתקרב אליו כיוון שהצעקות של אנשי הוואקף סביבנו היו כל כך רמות שלא ניתן היה לשמוע דבר. הרב גליק באצילותו הפציר בכל משתתפי הסיור להתעלם מאנשי הוואקף ולהישמע להוראות השוטרים. וכך עשינו.
            בתום הסיור לחצנו ידיים לשוטרים שליוו אותנו והודינו על השמירה הצמודה. הערבים שבהר המשיכו בהתפרעויות ובצעקות ואף קראו קריאות אלימות כלפי משתתפי הסיור. הכל מתועד בסרטוני וידאו ומגובה בעדויות המשתתפים.
            זו העלייה הרביעית אותה מדריך הרב גליק לחברי המטה הלאומי בליכוד. בכל ההזדמנויות זכינו להדרכה מרתקת ומרוממת תוך כבוד והערכה למשטרה על פועלה.
            הזדעזעתי לשמוע שכאשר שב הרב גליק להדריך קבוצה נוספת הוא נעצר בעוון תפילה בהר. מעבר לאבסורד שבעצם המעצר בגין "עבירה" שכזאת, מדובר בעלילה ובשקר מוחלט. הייתי צמוד לרב גליק לאורך כל הסיור והפעם היחידה שהוא ביקש שנתפלל היתה לקראת היציאה וכאן הדגיש לא להניע שפתיים אלא להתפלל בלב. עד היכן מגיע הטירוף? מדוע הרב גליק הורחק מההר לשישה חודשים? כיצד ייתכן כי המתפרעים הערבים אינם נענשים בצורה כלשהי ויהודי שמעללים עליו "עוון" של תפילה ללא כל ראייה מגורש מההר? האם התנהלות  שכזו מתקבלת על הדעת במדינת ישראל של 2013? ועוד במקום הקדוש ביותר לעם היהודי?

אודה על תשובתך בהקדם,
                דוד צביאל
                מנהל המטה הלאומי בליכוד
                פסגות 9062400
                054-4879297

העתקים:

חה"כ יולי אדלשטיין – יו"ר הכנסת
חה"כ משה (בוגי) יעלון – שר הבטחון
חה"כ דני דנון – סגן שר הביטחון
חה"כ זאב אלקין – סגן שר החוץ
חה"כ יריב לוין – יו"ר הקואליציה
חה"כ ציפי חוטובלי – סגנית שר התחבורה
חה"כ מירי רגב – יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה