יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

"החולשה לא החלה בנגב – המקור הוא הר הבית"

ח"כ פייגלין מתייחס להתפרעויות הערבים "השתלטות קבוצות ההתפרעות המוסלמיות בהר הבית הן השורש לסבב האלימות הזה שככל הנראה רק מתחיל" 


מאת: חזקי עזרא/ ערוץ 7 

הנגב הוא רק ההתחלה. ח"כ פייגלין
הנגב הוא רק ההתחלה. ח"כ פייגלין
ח"כ משה פייגלין (הליכוד ביתנו) התייחס היום (ראשון) להתפרעויות הערבים אמש במחאה על החוק להסדרת ההתיישבות הבדואית.

"את חוק פראוור אני מלווה כחבר וועדת הפנים - מאז נכנסתי לכנסת. תקצר היריעה מלתאר את הרפיסות וההתבטלות של המדינה מול הבדואים - שבמשך 40 שנה לא הצליחו להוכיח בעלות ולו על סנטימטר אחד. המדינה מציעה להם 250,000 דונם וזה לא מספיק.רק בשביל לקבל מושגים - מאז קום המדינה פיתחה המדינה פחות ממיליון דונם למגורים - לבדואים מציעים בבת אחת כרבע מהכמות הזו, בנוסף לפיצוי כספי נדיב (על מה שבעצם גזלו)".

פייגלין הוסיף: "במקום להכריז שאין יותר תביעות בעלות, להחזיר למדינה את החזקה המלאה בקרקעותיה, ולשווק את הקרקע - קודם כל לטובת הבדואים עצמם, אלו שלא גזלו, באה המדינה מעמדת האורחת המזדמנת, המתנצלת - וזו התוצאה".

 
פייגלין מזהה את אבדן הריבונות היהודית בהר הבית כמקור הבעיה והוסיף: " 'השולט בהר שולט בארץ' - אמר המשורר אורי צבי גרינברג. החולשה לא החלה בנגב. המקור הוא הר הבית. השתלטות קבוצות ההתפרעות המוסלמיות בהר הבית הן השורש לסבב האלימות הזה שככל הנראה רק מתחיל. אם אין הר, אין בית - לא בנגב ולא בשום מקום אחר בארץ ישראל. אם לא נשיב לעצמנו את מלוא הריבונות בהר - הנגב הוא רק ההתחלה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה