יום חמישי, 23 בינואר 2014

הרש"פ למוסלמים: בואו להגן על הר הבית

הערבים נערכים לנוכחות מוגברת בהר הבית. אם היהודים לא יגיעו – המלחמה אבודה!

ראש הממשלה הפלסטיני בסיור במסגד אל-אקצה
ראש רשות המחבלים מרמאללה בהר הבית
אתר החדשות של מעריב מדווח, כי רשות המחבלים  ברמאללה מעוניינת להביא כמה שיותר מבקרים מוסלמים לירושלים, כדי לקבע שליטתם במקום. "שר" ברשות אומר: "מתנגדים לכל הפעולות שישראל עושה מ-67' ועד היום"
לדבריהם, רשות המחבלים מגבשת תוכנית פעולה לשנה הקרובה, שתציב את ירושלים והמקומות הקדושים לאסלאם במרכז העניינים. על פי התוכנית תהיה התגייסות כללית ברשות הפלסטינית להביא כמה שיותר מבקרים ערבים ומוסלמים לירושלים ולמסגד אל אקצא, כדי לקבע את השליטה הפלסטינית בירושלים המזרחית ובמסגד אל אקצא.
"מדובר בהכרזה דתית, שמגדירה את הזכות הדתית של האסלאם על ירושלים ועל מסגד אל אקצא", אמר בשיחה מקהיר ל-nrg מעריב מחמד אל-הבאש, השר הממונה על המקומות הקדושים מטעם הרשות.
לאחרונה הולכים ומתרבים ביקורים של יהודים בהר הבית, ועל פי השר, התוכנית אמורה, בין היתר, לתת מענה לפעולותיה של ישראל. "אנחנו מתנגדים לכל הפעולות שישראל עושה בירושלים המזרחית משנת 1967 ועד היום. ירושלים מקודשת לכל המוסלמים ומסגד אל אקצא הוא המסגד השלישי בחשיבותו למוסלמים".
השר הממונה על המקומות הקדושים אתמול ביקור בקהיר, שם נפגש עם השייח' אחמד אלטיב, המנהיג הרוחני של אוניברסיטת אל-אזהר, המוסד המרכזי של האסלאם הסוני.
במהלך הפגישה עדכן אל-הבאש את השייח' בתוכנית הפעולה הפלסטינית ובמסקנות "ועדת ירושלים", שהתכנסה במרוקו ועסקה בעתיד מסגד אל אקצא וירושלים. השייח אלטיב הודיע כי בכוונתו לגבש ועידה נוספת בקהיר שתעסוק בעתידה של ירושלים, אך לא ציין תאריך מדויק לקיומה.
בראיון שקיים עם סוכנות הידיעות הפלסטינית מע"ן, אמר השר הממונה על המקומות הקדושים, כי "בהתאם לתוכנית הפעולה הפלסטינית, לשגרירויות בחוץ לארץ יהיה תפקיד מרכזי במיתוגה של ירושלים ומסגד אל אקצא. הם יעבדו בשיתוף עם משרד התיירות כדי להביא תיירים ערבים ומוסלמים לבקר בפלסטין ובירושלים.
המטרה היא לאחד את כלל המשרדים הממשלתיים לחוליה אחת שתפעל כדי להגדיל את מספר המבקרים בירושלים.
השר ציין כי ישראל מערימה קשיים לביקורים בירושלים ולכן הרשות הפלסטינית צריכה להשקיע מאמצים. הוא איים כי אם ישראל תמנע ביקורים של מוסלמים או נוצרים, הרשות הפלסטינית תאשים את ישראל ברדיפה דתית.
נושא הביקורים בירושלים ובמסגד אל אקצא הפך לתפוח אדמה לוהט בקרב אנשי הדת המוסלמים. השייח' יוסף אל קרדאווי ושייח'ים נוספים אוסרים על המוסלמים לבקר בירושלים משום שלטענתם הביקורים מהווים מתן לגיטמצייה לשלטון ישראל על ירושלים, ומקדם את הנורמלזיציה מול ישראל.
לאור דברי הבלע של ראשי המחבלים הנפגשים עם נציגי ממשלת ביבי – בנט מצד אחד ולוחמים בנו מצד שני, קוראים פעילי המקדש לכל יהודי להגיע לירושלים, להטהר ולעלות להר הבית. תגובת אויבי ישראל מוכיחה את החשיבות של כל יהודי בהר הבית.

כל יהודי שעולה להר הבית – שותף במלחמה של עם ישראל על ירושלים!

כל יהודי שנמנע מלעלות להר הבית – שותף במלחמה הערבית על הר הבית!

7 תגובות:

  1. שפטל: "שלא כמו תתי הרבנים היום, הרמב"ם הרשה לעלות להר הבית וגם עלה לשם בעצמו" . שימו לב. בעוד שבדורנו רבנים שהם כתת-חגבים ליד הרמב"ם, תת-חגבים, אוסרים את הכניסה להר הבית, אומר הרמב"ם שהוא נכנס להר הבית והתפלל לה' בדיוק במקום שבו עמד הר הבית! מאיגרת הרמב"ם: "וליל אחד בשבת שלושה ימים לירח סיוון יצאתי מן הים בשלום, והגענו לארץ ישראל, וביום שלישי בשבת בד' בחשוון יצאנו מעכו לעלות לירושלים, ונכנסתי לבית הגדול והקדוש, והתפללתי בו".

    שימו לב.
    בעוד שבדורנו רבנים שהם כתת חגבים ליד הרמב"ם, תת חגבים, אוסרים את הכניסה להר הבית, אומר הרמב"ם שהוא נכנס להר הבית והתפלל לה' בדיוק במקום שבו עמד הר הבית.

    ולכן, נא לרשום לפניכם בני ישראל: הרמב"ם אישית מתיר לעלות להר הבית, והוא עלה לשם בעצמו.

    שפטל: "שלא כמו תתי הרבנים היום, הרמב"ם הרשה לעלות להר הבית וגם עלה לשם בעצמו"

    בהמשך לדבריו בפתיחת השעה, ממשיך עו"ד שפטל להקריא קטעים מתוך איגרות הרמב"ם - האזינו
    20/09/2012 / 411

    http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FJEEMH&c41t4nzVQ=KL

    השבמחק
  2. שופטת בית משפט השלום: '' יש לאפשר תפילה יהודית בהר הבית'' במהלך דיון על שחרורם של מתפללים יהודים שנעצרו בהר במהלך החג, הביעה השופטת מלכה אביב את דעתה על התנהלות המשטרה:
    "הנימוק כי דעתם של המוסלמים איננה נוחה אינו יכול כשלעצמו למנוע מיהודי לממש את זכוחו להתפלל בהר הבית".

    שוטרים פינו בכוח יהודים שביקשו לעלות להר הבית

    "אני סבורה כי יש מקום לאפשר תפילה יהודית בהר הבית באופן מובנה, במקום המיועד לשם כך", כתבה שופטת בית המשפט השלום מלכה אביב, בדיון על שחרורו של אחד העצורים שעלו להר הבית ביום שלישי.

    במסגרת גל מעצרים של יהודים בהר הבית במהלך חול המועד, נעצרו כשבעה שומרי מצוות וביניהם קשיש בן 87, ראש תנועת 'מנהיגות יהודית' משה פייגלין וכן אלישיב שרלו – בנו של הרב יובל שרלו.

    http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=401714

    השבמחק
  3. הרב שרלו: מי שלא נלחם על חופש הפולחן בהר הבית - אין לו עיסוק אמיתי בזכויות אדם

    הרב יובל שרלו אמר במשדר כי כל טיעון נגד תפילת יהודים בהר הבית אינו קביל, והוא אינו מבין כיצד שום ארגון לזכויות אדם לא פעל בעניין.

    "מי שלא נלחם על חופש הפולחן בהר הבית - אין לו עיסוק אמיתי בזכויות אדם".

    לדבריו, צריך להתנהל בין החזון של 'חיבור שמים לארץ' והסכנה ל"פריצתה של מלחמת עולם שלישית", אבל לא ייתכן שבשם הביטחון, תיאסר תפילת יהודים בהר הבית.

    מנגד, אין לעשות פעולות לא אחראיות שעלולות להצית אש להבה, "שאמונה לא תצא מהן". פורסם היום באתר רשת ב' מאת אהרון ויזנר.
    http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P106.jsp?id=53786

    השבמחק
  4. לעיון האשכול:

    החרדים נושאים בעול המלחמה בהתבוללות ואיבוד הזהות היהודית בישראל ובעולם

    http://rotter.net/forum/gil/25209.shtml#6

    האשכול יאסוף חומר על אחריות החרדים בעת הזו לגורל המשכיות עם ישראל וקיומו בעולם.
    ככל שמשתוללת החילוניות פורקת העול, המקדשת את הבורות והריקנות באמצעות משרד חינוך חף מחינוך וחף מיהדות, כך מתגברת התחרדות היהודים, והתגדרותם בתוך עולם מאיים זה.

    המצב המקברי שבו דווקא המדינה היהודית יוצרת את חיסול העם היהודי בפועל, מעורר אימה.

    ככל שפועלים כוחות אופל כמו "הקרן החדשה לישראל" ואירגון הביצוע שלה שתי"ל - באמצעות אלפי אירגוניהן הממומנים (באופן אפל ולא שקוף למען מטרות אפלות ולא שקופות), וככל שנושפות בעורפנו כל זרועות התמנון הבינלאומיות הנוצריות והמוסלמיות, למען חיסול עם ישראל במתכונתו היהודית, באמצעות בילולו המוחלט והסופי, (למען חיסולו), כך מתגברת היצמדות היהודים ליהדותם.

    ההתחרדות המוגברת המתרחשת לנגד עינינו אינה אלא תוצר הרדיפות האלימות המתנהלות כנגד היהודים והיהדות במדינת ישראל, על ידי רשויותיה השונות - בהנהגת הרשות השופטת על כל מנגנוניה, ומשרד החינוך ההולך ומרחיק את ילדי היהודים משורשי יהדותם, מההיסטוריה של עמם, וממורשת התנ"ך, המשנה, התלמוד והמשפט העברי.

    בג"צ אף לקח את הקרב הזה צעד אחד קדימה, באמצעות פסיקה כנגד רצונו של משרד החינוך.

    עכשיו מאולץ משרד החינוך באמצעות פסיקה של 3 שופטי בג"צ, שהאחד מהם הוא ערבי, לבולל את ילדי ישראל היהודים בכיתות מעורבות של ילדים יהודים, מוסלמים ונוצרים, ומגביר בכך אלף מונים את סיכויי נישואי התערובת והחיסול הפנימי של העם בארצו ובמדינתו.

    הציבור מצביע כמובן ברגליו, ומעביר את ילדיו אל בתי הספר הדתיים והחרדיים, על מנת לברוח מהתבוללות כפוייה ולא לגיטימית זו.

    אין איפה פלא שהציבור המעונייין במדינה יהודית, הולך ומתחרד כל יום עוד ועוד, על מנת למנוע מעצמו חיסול מוחלט.

    ערכיהם של שופטי בג"צ אינם נמצאים בהתאמה כלשהי לערכי היהדות ולערכי עם ישראל, ומכאן הדיסוננס שמחריש את אוזני ציבור היהודים במדינת היהודים.

    המדינה הוקמה (כולל בהחלטה בינלאומית הממוקדת בהיותה מדינה יהודית) אך ורק לצורך יצירת מדינה יהודית ליהודים בעולם, אבל כל פעילותה מתמקדת למרבה התדהמה בחיסול יהודיותה ויהודיות יהודיה.

    זה הינו היום הקרב העיקרי של היהודים בישראל, ואותו מנהלים למען כולנו החרדים!

    קרב נוכחי זה אינו אלא חזרה מדוייקת על הקרב שניהלו בימי החשמונאים (167 לפנה"ס) האחים המכבים, כנגד היהודים המתייונים שעשו ככל יכולתם על מנת לחסל את העם היהודי, ולהופכו לעם הלניסטי מבולל, כדרישת האימפריה היוונית שעשתה זאת באמצעות גזירות שמד מטעמה.

    החרדים של ימינו הם המכבים של אז.

    החרדים נושאים בעול המלחמה בהתבוללות ואיבוד הזהות היהודית בישראל ובעולם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם היית מעתיר שבחים כאלו על הדתיים-הלאומיים או על היהודים הקראים, ניחא. לנסות לתאר דווקא את החרדים כמושיעי היהדות והמכבים של תקופתנו בעוד שהשקפתם גלותית, הלכותיהם רוויות יסודות והשפעות אליליים מדתות אחרות והם רחוקים יותר מכל הקבוצות ביהדות מהתנ"ך, זה פשוט כל כך מצחיק בגיחוך שאפשר רק לרחם עליך. ואני אומר לך את זה כשומר מצוות.

      מחק
  5. לעיון האשכול:

    מימצאים ארכיאולוגיים מרגשים מארץ ישראל שלנו

    אשכול זה יציג מימצאים ותגליות מעברנו בארצנו.כל העבר המדהים והמעניין של עם ישראל שקוע באדמת הארץ בהקבלה מעוררת השתאות להיותו שקוע בספרנו-ספר הספרים מתוצרתנו,התנ"ך.
    מערים עתיקות,אבנים מסותתות,שערים ועמודים עם כותרות,אנו שואבים מידע ומקבלים דרישת שלום חמה ומרעידת לב מאבותינו שהילכו כאן,יצרו כאן,חיו כאן,נלחמו כאן,וכתבו את ספר ההיסטוריה המדהים ביותר שיצר האדם-התנ"ך ומסריו.

    באשר נפנה נגלה טביעות רגלי קדמונינו.

    אין דבר יותר מכאיב ומצער מהעובדה שהמופקדים על עתיקות ארץ ישראל במדינת ישראל, הם אנשים חסרי מוסר שמאפשרים לזדים לקיים חפירות לא חוקיות במקום המעניין ביותר מעברנו-הלא הוא הר הבית, מקום המקדש ומקום ארמונו הפרטי של שלמה המלך האדיר העשיר והחכם.

    ערימות עצומות שהובלו במשאיות ענקיות שפכו את מימצאי הארכיאולוגיה מתקופת המקרא לנחל הקדרון,לגיא בן הינום,ולמזבלות שונות בירושלים.

    הרשויות שהיו אמורות לפקח על כך,ולא לאפשר זאת,קיבלו משכורות מכספי הציבור,אך איפשרו בקול דממה דקה את ההרס והחורבן ללא הנד עפעף.

    קריאות אזהרה והתרעות מכיוונים וגורמים שונים נתקלו באוזניים חרשות לחלוטין.

    מתחת למסגד אל אקצה,נבנו מסגדי ענק שתפסו את מקום המימצאים והשכבות היקרות מפז מימי שלמה,והורדוס.מימי בית ראשון ובית שני.

    על כך לא נסלח.

    את זה לא נשכח.

    כאן יוצג המצב בשטח כפי שאינו מוצג בתקשורת שאינה מקיימת ולו דיון קטן ביותר על הרס העתיקות המתבצע לאור היום במדינת ישראל,כאשר העתיקות הן התשתית ההיסטורית של ארץ ישראל שלנו.

    חובה לקבוע שהערים והיישובים הערבים יושבים רובם ככולם על ערים ויישובים יהודיים עתיקים,שברוב המקרים מעידים שמותיהם המעוותים והמסורסים בערבית על השמות המקוריים של היישובים העבריים.

    http://rotter.net/forum/gil/20132.shtml

    השבמחק
  6. צריך לערוך תחקיר עומק האם עיר עמים של הקרן החדשה אחראית לרעיון הערבי הזה






    http://www.ir-amim.org.il/sites/default/files/kesher%20mesucan%20HEB_WEB%20(2).pdf








    השבמחק