יום רביעי, 9 באפריל 2014

סטודנטים למען הר הבית

תנועת הסטודנטים למען הר הבית הולכת ומתעצמת. להלן עדכון של יו"ר תא אם תרצו בירושלים, תום ניסני:

עדכונים קריטיים בנושא הר הבית, קריאה לעזרה וסיוע מכל הארץ:

1. אנחנו פועלים להקמת תאים סטודנטיאליים של מיזם הליב"ה - לחופש דת יהודי בהר הבית. אנו מחפשים סטודנטים ערכיים שהנושא מדבר ללבם ושמוכנים לסייע בהקמת הפרויקטים במוסד שלהם (לא מדובר ביותר מדי עבודה).
אני קורא לכל מי שחושב/ת שהוא/היא בעניין או מכיר/ה כזה/כזו, סטודנט/ית באחד המוסדות האקדמיים בארץ (רצוי אחת האוניברסיטאות), ושהעניין חשוב לו, לשלוח מייל מועמדות ל:
tomnisani@gmail.com

המטרה: להביא את שיח הר הבית ללב הקונצנזוס הישראלי ע"י פרסום מידע, קיום הרצאות, ומה לא. לא עוד שוליים סהרוריים.
2. נפתח דף חדש, שיעודכן 24/7 וממקור ראשון על כל מה שקורה בהר הבית, כולל חדשות LIVE, קריאות לפעולה ומה לא. הצטרפו עוד היום ומוזמנים לסמן שהדף יתן לכם NOTIFICATIONS על כל פרסום, כך תוודאו שאתם בעניינים:

ושתפו !!!
3. אנחנו פועלים הלאה, לנסות להגיע לכמה שיותר קהל צעיר ולגלות לו על קיום הר הבית - המקום הכי קדוש בעולם. בקרוב נגבש תכנית להגיע לבתי ספר ולתיכונים.
4. בשבועות הקרובים יודפסו מאות אלפי עותקים של חוברת הסברה בעברית ובאנגלית על הר הבית - החוברת תחולק בעיר העתיקה, בכותל, במוסדות שונים וכמובן - בהר הבית.
5. כל מי שטרם הצטרף לקבוצות הפעולה שלנו:
פועלים למען הר הבית-כל השנה !, ולסטודנטים בלבד: סטודנטים פועלים למען הר הבית, זה הזמן שלכם להצטרף. בקרוב נפעיל אתכם יותר ויחד ניצור דעת קהל שתשנה עולמות (וכבר משנה !).
**********
שתפו חברים !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה