יום חמישי, 8 במאי 2014

שוב: קטין יהודי נעצר הבוקר (ה) בכניסה להר הבית בניגוד לחוק

משטרה עבריינית || הקטין תלמיד ישיבת תורת החיים חלץ את תפיליו בכניסה להר, כשסיים לחלוץ את התפילין, התנפל עליו השוטר מוטי גבאי ועצר אותו יחד עם שוטר נוסף ניזאר אבו עקל | בתא המעצר השוטר ניזאר הפשיט את הקטין כביום היוולדו.

הבוקר יום חמישי, אהרון ג. תלמיד ישיבת תורת החיים, בן 16 בלבד. הגיע לכניסה להר הבית, וחלץ שם את התפילין שלו, דבר ידוע הוא כי תלמידי הרב טל נוהגים ללבוש את התפילין כל היום לא רק בתפילת שחרית. גם השוטר מוטי גבאי יודע מזה. אך הבוקר הוא החליט לשכוח את זה. ומיד כשהקטין סיים לחלוץ את תפיליו קפץ עליו השוטר מוטי גבאי בצעקות בקללות ובגידופים על שהעז לנסות לעלות להר הבית עם תפילין.

השוטר מוטי גבאי לא הסתפק מצעקות, וקרה לשוטר אחר, מוסלמי אכזר ידוע, 'ניזאר אבו עקל' שמו, שבאלימות גרר את הקטין היהודי שנוא נפשו לתא המעצר, שם השוטר המוסלמי הפשיט אותו מבגדיו ערום כביום היוולדו, וכאילו חיפש על גופו, חיפש להקניט את היהודי המסכן התורן שנקלע לידיו.

3 שעות ישב הקטין במעצר עד ששוחרר לא לפני שחתם בכפיה על מסמך ששולל ממנו את הכניסה להר הבית.

ולמה אני אומר שוטר אכזרי, כי רק לפני שובע הוא עצר קטין נוסף, חרדי גם כן, גם בכניסה להר, ההוא מסכן היה ברשותו 2 דפים של מושגים בעברית כמו יום לילה וכדומה, עם התרגום שלהם בערבית. השוטר המוסלמי ניזאר עצר אותו, עד הקישלה הוא סחב אותו, הוא אפילו לא הסכים לומר לו בעוון מה הוא עצור, 'יגידו לך בתחנה'.

בשני המקרים עמותת חננו שלחה עורכי דין לפעול לשחרורם של העצורים.

4 תגובות:

  1. לעשות לשוטר את מה שהוא עשה ובנוסף להכות אותו ולשבור לו ת'עצמות כך שלא יצליח לתפקד,
    לשחוט אותו עד לצלק לו כפי שהוא הותיר צלקת בנפשות
    לפוצץ אותו

    השבמחק
  2. על דבר כזה צריך להפוך לפיתה לעשות ממנו שווארמה, כלב ערבי מסריח בן שרמוטה,
    זה מה שקורה כאשר יהודי בוחר לנתק עצמו משרשרת הדורות ולהינשא לגויה, צריך ללכוד אותו כמו שימפנזה ולכלוא אותו מתחת לפני האדמה כביום היוולדו לפוצץ לפוצץ נאצים כאלו

    השבמחק
  3. ומה עם מוטי המנובל? הוא אחראי למה שקרא . הטפש הפתתי הזה הוא פשוט בהמה. חייבים לטפל בו כמו שצריך. נמאס לי מהמחמאות שיהודה גליק אומר עליו. די לממלכתיות העבודה זרה הזו הורגת אותנו.

    השבמחק
  4. גבאי כנראה גם חולה נפש. כשעליתי פעם להר בתוך קבוצה גדולה של יהודים ללא סממנים דתיים, הוא הבחין במישהו מתוך הקבוצה שהיה מוכר לו מפעמים קודמות שהיה עולה להר. השוטר התנפל עליו בחמת זעם ואמר לו: אתה לא נכנס. רק אחרי בקשות והפצרות רבות של ראש הקבוצה ניאות השוטר מוטי לתת לבחור להיכנס.

    השבמחק