יום חמישי, 8 במאי 2014

על תג מחיר, על מיגור הפשע בישראל ועל הר הבית

תג מחיר. ארכיון

במאמר נוקב שם כתב רוטר המזוהה בשם "קפה" מראה מול פרצופם של שרת המשפטים הצעקנית לבני ושר המשטרה אהרונוביץ', המבין בכל נושא חוץ משיטור 


דעה: ממשלת ישראל, צה''ל ומשטרת ישראל, פרקליטות ואנשי אכיפה, תגידו, השתגעתם??!!!
על פי התנהגות הפוליטיקאים והמשטרה והצבא והפרקליטות, נמצאת מדינת ישראל תחת מתקפת טרור גדולה ומסוכנת. התקפה המגמדת את הטרור המשתולל בישראל, את אלפי מקרי יידויי האבנים ובקבוקי התבערה. את הניסיונות לפגיעה יום יומית בנפש וברכוש יהודיים. את עשרות אלפי ההתקפות "הקטנות" היום יומיות המתמשכות בדמות כתובות נאצה וגרפיטי כנגד יהודים, את הגברת קולות המואזין מן המסגדים כביכול בשם "חופש הדת", את הלאומניות האקטיבית המתנהלת כחיי שגרה כנגד יהודים בארץ הזו.
התקפה המגמדת גם את חיסולי העולם התחתון, את פיצוצי הרכבים או הלבנות חבלה והירי בין עבריינים מעל לראשי עוברים ושבים ברחוב, לצד רכבי אזרחים בכבישים. כל זאת נדחק לשוליים, מדינת ישראל מתמודדת כעת עם אלפי מקרי טרור ופשעי שנאה חמורים כנגד ערבים, אוכלוסייה נרדפת וחסרת זכויות במדינת ישראל.... נכנה זאת במילים המפוצצות "תג מחיר"
לא זו לא הפרזה, כי מי שיקרא עיתונים, יאזין לרדיו, ישמע את ראשי מערכת הביטחון, מפקדי המשטרה, שרי הממשלה, ראש הממשלה, יקבל בדיוק את התמונה הבאה, התמונה על פי נפח העיסוק בנושא היא, כי מדי יום מבוצעים בארץ מאות פשעי שנאה חמורים של לינץ' בערבים, ירי לעבר כפרים ערבים, הרס מבני דת מוסלמיים, ורדיפה קשה וחמורה של מוסלמים וסיכון חייהם, לא מאמינים? הנה אפילו האמריקאים שמסתכלים מה מתרחש במדינתנו הקטנה, כל כך פחדו עד שהוציאו דוח השם בשורה אחד ובקו אחד את הטרור האיסלאמי עם פעולות תג מחיר.
ולאחר כל הציניות, אולי הזמן לצרוח השתגעתם!!!!
ממשלה שלמה ומפקדי משטרה, אנשי משפט ואכיפה, מערכת שלמה עוסקת באובססיביות בפעולות אכן מגעילות ומתועבות, אך מדובר במקרים ספורים כמו טיפות ממש אל מול האוקיאנוס הגדול, של פעולות מאותו מין וסוג, וונדליזם ורכוש וגרפיטי, של ערבים כנגד יהודים.
אכן כן בהחלט פשעי שנאה (תג מחיר) הם מתועבים הראויים לכל גינוי ולענישה חמורה, אך עדין, קומץ פעולות שחוץ מתשומת לב (שזה בדיוק מה שאסור לתת לתופעה זו) היא הרי לא משיגה דבר, הרי אין באמת ערבי החושש ממנה, חש מאוים בגינה. ומעבר לעובדה שיש לו כאן הזדמנות לקבל תשומת לב ציבורית ותקשורתית, ואולי לעשות על גבה רווח פוליטי או מדיני או תעמולתי, שאז הוא מקצין את תחושותיו למצלמה. הרי שבאמת, אפילו המחשבה להשוות מעשים אלו לטרור. כן המילה על כל משמעויותיה, היא פושעת הן כלפי נפגעי הטרור, והן כלפי צה"ל הנלחם בטרור, והן כלפי מדינת ישראל ששמה לעצמה מכשולים בהסברתה לעולם את מושג הטרור. שכן היא הכניסה את כל מושג הטרור למשוואה פוליטית תדמיתית. הנה ילד טיפש בן 14 שכתב עם טוש שחור על טרקטור של ערבי "תג מחיר" שווה ערך לאותו מוחמד בן ה-14 שעומד לצד הכביש ומיידה אבנים לעבר רכב הנוסע במהירות 80 קמ"ש ועלול לקבל את האבן במהירות זהה בחלון הקדמי של רכבו. כן בהחלט, חבורת טיפשים מנופחת חשובה ובעלת זכויות ככל שתהיה, מכניסה את המעשים לאותו המשוואה. תגידו השתגעתם ???!!!
שלא נדבר עוד גם על השרה האומללה ביותר בישראל ובפוליטיקה הישראלית, פשוט כישלון מוחלט בכל צעד ושעל, אין רמה נמוכה מספיק לתאר את רמתה הציבורית פוליטית, ציפיטפוט לבני שלקחה אמרה של טיפשה אווילית וחסרת היגיון, באמת בחורה מעוותת שמתגוררת ביצהר, שבדיון פרטי בפורום הזויים באינטרנט, בעיקר קומץ עלוב של חברי כת דחויה והזויה אפילו בשולים היותר מיליטנטית של הימין, שברוב אווילותה שבאה באמת מתוך אולי מחלת נפש או ליקוי מוסרי ערכי עקב חינוך וחבירה לקמצוץ ההזויים שכמוה. והביעה צידוק אולי, או דעה תומכת אולי, ליידות אבן לעבר חייל שבא לבצע פינוי גם אם הוא עלול להיהרג. והנה אישה דוחה ובזויה זו הגברת לבני, לקחה בדיוק את האמירה הזו שמקורה באמת במקום המצחין ביותר שקיים ביצהר בכלל, ובימין בפרט. וממנו ביקשה ללמד הן על הישוב יצהר, והן על הימין וההתיישבות. תתביישי לך ציפי לבני השקרנית!!!
מי שהעביר את ההתכתבות והנאמר בפורום לידי המשטרה. ועשה זאת באמת מתוך צמרמורת מעצם הרעיון, בדיוק משום שדבר שכזה לא יכול לעלות בקנה אחד עם הערכים לא של יצהר ולא של ההתיישבות. היו ראשית תושבי יצהר עצמה, ובאמצעות הנהגת ההתיישבות שהעבירה בעצמה את הדיווח כולל הראיות לידי המשטרה. והנה אישה מגעילה שלצערי נושאת בתואר שרה בישראל. מעזה להתגולל על הימין וההתיישבות ועל יצהר, באותה אמירה מטומטמת של אותה אישה חולה. אין גבול לשפלות של אישה רדודה ושפלה זו הגברת ציפי לבני.
הגיע הזמן לקרוא לכל אותם "זועקים ונזעקים" הן מהממשלה והן מהמשטרה והצבא, והן מהפרקליטות. כדאי לכם פשוט לשתוק, יאללה לעבודה, תפסיקו להתחנף וללקק זה לזה, ולהתגרד איש בגבו של השני, ולנהום כל העת "תג מחיר- תג מחיר" תתחילו להתנהג כבוגרים וכממשלה.
ראשית בואו נעמיד דברים על דיוקם. כן בהחלט מדובר בפשעים, פשעים על רקע שנאה. מעשה נבלה מעשה בזוי. העוסקים בו הם אנשים בזויים, וכן בגלל שלמרות היותם מעטים, הם מקבלים הדרכות מפורטות כיצד לנצל את החוק על מנת לעבור על החוק, ולכן בהחלט גם בטיפול בהם צריך לאמץ את השיטה כי אותו החוק בו עשו שימוש לעבור עליו, יחזור כבומרנג נגדם, ולא חסרים פתרונות.
אבל עדין לזכור, כי בסופם של דברים מדובר לא במחבל שלקח נשק ויצא לירות ברכב ובו משפחה הנוסעת לבלות את החג. לא במחבלים המבצעים רצח אכזרי בצעירה בת 20. לא בחבורת ילדים רעולי פנים היוצאת לעמדות בצירים ראשיים לבצע ניסיון פיגוע אבנים ברכבים של יהודים. לא בחבורת בדואים פורעי חוק ברישיון היוצאים להשמיד עשרות טונות יבול חקלאי וחממות וציוד חקלאי בדרום, לא בחבורת ערבים היוצאת לרחובות בירת ישראל! להמתין לרכבים בהם יהודים, ולבצע לינץ ברכב וביושביו, כן אלו הם מעשים של יום ביומו בכבישי הארץ. ברחובות העיר. והיכן שומעים את קולכם בעניין?
ועוד מילה לשר לביטחון הפנים הממונה על משטרת ישראל, לך עדיף בכלל לשתוק!!! אתה?! אתה מלהג על "תג מחיר"?! האם את הביזיון הלאומי כולל הנחשלות והרפיון והכשל של משטרת ישראל בהר הבית כבר הפסקת? ומה בדבר השקרים של הארגון עליו אתה ממונה הקשורים להתנהלותם בהר הבית? האם בזה טיפלת?! או שמה אתה שותף להם?! היכן ומתי יצאת חוצץ נגד הטרור, כן זה בדיוק טרור (כנראה שצריך ללמד אותך מהו טרור) טרור זה המתרחש בהר הבית המצטלם היטב ונראה ברוב בושה מעל מסכי הטלוויזיה, הרי זה מתנהל תחת חסותך בהר הבית, האם אתה משתמש בנושא "תג מחיר" על מנת להסית את תשומת הלב מן הביזיון המתמשך והכשל בטיפולך בנושא?
האם יכול להיות, אולי (ואני רק מהרהר) שאתה משתמש בתופעת הפשיעה של "תג מחיר" על מנת לצייר תמונה מעוותת כאילו יש הקצנה כללית בימין וסכנה, ובכך לנסות לתרץ את האפליה המתמשכת והאנטישמית של משטרת ישראל כנגד כל הנחזה להיראות יהודי, ומבקש לבקר במקום קודשו בהר הבית, וזאת אחרי שנתפסתם משקרים לא פעם ולא פעמיים, הן לוועדות הכנסת, והן לבתי המשפט! כאשר ניסיתם להסתיר מהם התנהגות בלתי חוקית ופושעת ומפלה עד כדי אנטישמיות זאת, המתנהלת מדי יום ביומו בהר הבית? האם אתה מכין כעת את ה"אליבי" או הטיעונים לתמיכה במעשה שפל זה, באמצעות השימוש בתופעת "תג מחיר" שעל כן אתה שותף לניפוח ההד והנושא של בסך הכול קצת מעל 400 מקרים בשנה, שהם רק להשוואה, סך מקרי האירועים הדומים של ערבים כנגד יהודים בשבוע אחד בודד בלבד, רק בירושלים עיר הבירה?!
מר אדון אהרונוביץ' דווקא תחת משמרתך ובמהלך תפקידך, ביטחון פנים הוא מושג חסר מאוד בארץ היום, לא בגלל גרפיטי על טרקטורים או גדרות, כן אפילו לא בגלל הצתת או השחתת מספר מקומות קדושים. ביטחון פנים אינו קיים, משום שברחבי מדינת ישראל מדי יום מדווחים מעל 200 מקרים של יידויי אבנים!!!
מדווחים אמרנו, משום שעל כל דיווח יש עוד לפחות 2 מקרים לא מדווחים, משום שאנחנו לא סומכים עליך מר בטחון פנים, ולא על המשטרה גם כן, שבכלל יפעלו בנושא. שלא נדבר עוד על יידויי בקבוקי תבערה, ירי זיקוקים לעבר בתים בנצרת, בלוד, בעכו, בירושלים, בבאר שבע. כן כל אלו דברים שבשגרה מדי שבוע, ושם אנחנו לא רואים את מפקד המחוז מכנס חמור סבר את סגל הפיקוד שלו, לא ראינו מעצרים ויעילות כפי שהושקעה בפעילות למיגור תופעת "תג מחיר" רגע. מה קרה. מבחינתך ומבחינת משטרת ישראל כל מה שקורה מדי יום ושעה ודקה כנגד יהודים זה שגרה תקינה ונורמאלית? רק "תג מחיר" הוא חריג?
אתה יודע מה מר אהרונוביץ' אכן תג מחיר הוא חריג. בהחלט חריג מאוד ביחס לפשעים מן הסוג הזה כנגד יהודים, , סך הכול 400 מקרים בשנה, (שלמרות שאני בטוח שלפחות רבע מהם הם בכלל סכסוך פנימי או כל דבר אחר שאינו קשור לתג מחיר, ורק הוסווה על ידו, או אפילו ניסיון של ערבי לזכות בתשומת לב) 400 מקרים, אשר ברובם הם לא יותר מאשר כתיבת סיסמאות בלבד. 400 אלו אל מול עשרות אלפי מקרים דומים נגד יהודים במהלך השנה.
האמת היא שהיה מקום גם לבוא בדברים עם התקשורת שמתעלמת מההשתוללות האדירה ופעולות תג המחיר כדבר שבשגרה מצד ערבים כלפי יהודים, תוך ניפוח ומתן פרסום בקול תרועה לכל תמונה של כתובת טוש עלובה על מכסה פח של רכב "בטיז-אל-בלוך" אבל חבל על המילים, התקשורת ידועה הן כשפלה ועלובה, מגויסת לתעמולה שמאלנית קיצונית ופרו ערבית ופוסט ציונית. מדרבנת בעצמה את העולם נגדנו, ואת המערכת נגד הימין, וכל מילה הקשורה אליה והחושפת את פרצופה המכוער, אינה נצרכת. משום שכולנו יודעים עד כמה שפלים הם, ועד כמה רוב העוסקים בה הם אנשים קטנים ושפלים, חסרי אמינות, וחולים במחלה קשה של הכחשה עצמית, רובם עד כדי הלקאה עצמית ועיוורות יהודי ציוני מוחלט.
אך לבסוף הרי הציבור לא טיפש, ואפילו אני, איש ימין גאה וציוני ללא עוררין, המאמין באמת כי ארץ ישראל כולה שלנו בלי להתנצל, ואם יש לאיזה ערבי בעיה אם זה, שיברח לו מהר למקום אחר. איש התיישבות המכיר היטב הן את המתיישבים ואת הלכי הרוח בה. וכמי שיצא חוצץ לא פעם ולא פעמים (ומשקף באמת את הדעה הכללית בהתיישבות ובימין) כנגד פשעי "תג מחיר" מתחיל להרגיש פחות ופחות נוח עם היציאה הפומבית שלי נגד, מדוע? משום שראשית במקום לקחת את הגינוי האמתי שלי ושל חברי להתיישבות ולימין, ולהראות בכך את התמונה הנכונה, כי פושעי תג מחיר הם מיעוט של סחי ומיאוס מבין ציבור ההתיישבות והימין, במקום זאת עושים בדיוק ההפך. משתמשים בגינוי להעצים הן את התופעה, והן כביכול את התמיכה בה.
ושנית ובעיקר, משום שאני רואה את המגנים שם בממשלה ובמשטרה ובפרקליטות, פשוט מגיעלים מרוב צביעות והתייפייפות, עד שאני חש שהם באמת שכחו, מה הוא הטרור האמתי, ומי הם האויבים האמתיים, והיכן צריך להשקיע באמת את מירב המאמצים והאמצעים. אני לא רוצה להיות אפילו נכרך או נזכר בנשימה אחת עם חבורת צבועים אלו. פשוט מחכה שהם יזרקו לפח...
פורום רוטר ימשיך לפרסם את כל פשעי השמאל והערבים שאינם זוכים לכותרות או לפרסום בתקשורת הישראלית הרדודה, המסתירה טרור, ומטפחת שנאה, המעלימה את פשעי האויב, ומטפחת עלילת דם על ההתיישבות. אנחנו כאן ברוטר נמשיך לחשוף את התקשורת הישראלית בקלונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה