יום רביעי, 28 במאי 2014

צפו: הרב שמואל אליהו בא לכניסה להר הבית לברך את העולים הרבים

הרב אליהו בכניסה להר הבית - הבוקר
חיזוק רבני תורני הלכתי מרב ופוסק מובהק || הרב שמואל אליהו הגיע לחזק את העולים להר "בהר הבית רואים את השכינה, כשאנחנו עולים להר הבית אנחנו כמו רבי עקיבא" אמר

רב העיר צפת הפוסק הגדול הגאון הרב שמואל אליהו שליט"א רבה של העיר צפת ובנו של הגאון רבי שמואל אליהו זצוק"ל. הגיע הבוקר לכניסה להר הבית לברך את המוני העולים להר ביום ירושלים.

הרב חיזק ואמר: "אתם הנציגים של כלל ישראל, אתם מביאים את התפילות של כל כלל ישראל אל הקודש פנימה, הרמ"א אומר שכאשר אדם מגיע למקום הזה בעיני רוחו הוא רואה את בית מקדש של מעלה שם. כשרבי עקיבא ראה את השועלים וצחק, זה היה רק אחיזת עיניים, באמת הוא ראה את בית המקדש של מעלה. הוא צחק, בסוף אמרו לו חבריו אתה צודק עקיבא ניחמתנו, כשאנחנו עולים למעלה אנחנו כמו רבי עקיבא.

בהר הבית רואים את השכינה ומתפללים שיהיה בית לשכינה, שיהיה הבית הגדול והקדוש שנקרא שמך עליו, שיהיה המקום שהופך את הלב של כל העולם כולו, ללא ישא גוי אל גוי חרב. ללא יניעון מלחמה, ומתוך הרשעות שלהם הם מתהפכים ל 'ונהרו אליו כל הגויים'.

כשאתם עולים למקום את זה אתם רואים בעיניים כמו רבי עקיבא, אתם רואים את בית המקדש בנוי, אתם רואים בית מקדש של מעלה. אתם מכוונים את לבכם לבית המקדש. כך צריך לראות."

בסיום הדרשה הרב אליהו רקד עם העולים וברכם לשלום.

הרב שמואל אליהו בכניסה להר הבית - הבוקר יום ירושלים

2 תגובות:

  1. הרב הראשי האמיתי הרב שמואל אליהו שליט"א
    מזל שהרב לא נבחר להיות הרב הראשי ככה הוא מחזק את עליית היהודים בהר הבית ובקרוב יהיה הרב הראשי

    השבמחק
  2. https://www.youtube.com/watch?v=sw_bTTuf2pI&list=UU9JbFW09iAdiSVtFUuNYdTQ

    צילום והקלטה...

    השבמחק