יום ראשון, 13 ביולי 2014

גיוס חירום!

לא משתמטים || כולנו מתגייסים למערכה הגורלית

בימים האחרונים נפתח לנו חלון הזדמנויות נדיר לשינוי המציאות בהר הבית. כל יהודי שעולה להר הבית מטה את הכף לטובת עם ישראל. מי שלא גויס להכות באויב העזתי, מתגייס להגן על בית ה'.

↓ נפתח חלון הזדמנויות. האם הפעם ננצל אותו או ,חלילה, שוב נפספס?

יהודים בפנים ערבים בחוץ
יהודים בהר הבית בתפילה לניצחון על האויב
שנים רבות אנחנו פועלים למען הר הבית - מתפללים, עולים להר הבית, מכינים כלים, משרטטים תכניות, מפגינים, כותבים, משכנעים ועוד ועוד... אף פעם לא האמנו שיש בכחנו  לשנות את המציאות לבד, אך האמנו ואנחנו מאמינים שנעשה את שלנו ומשמים יראו לנו את הדרך.

המצב משתנה לטובה

דומה שבשנים האחרונות מראים לנו משמים עוד ועוד סימנים שאנחנו בכיוון הנכון. ריבוי העולים להר הבית, ריבוי הרבנים שהצטרפו לעולים ולתומכי העליה, היחס הציבורי האוהד וההתעניינות התקשורתית והפוליטית בנעשה בהר הבית וכמובן הברומטר המדויק ביותר שמעיד שאנחנו מתקרבים - הערבים.

יהודים בפנים ערבים בחוץ
המשטרה מונעת את כניסת האספסוף הערבי להר הבית

הערבים פועלים לטובתנו

בחודשים האחרונים הגדישו הערבים את הסאה ונראה שהם החליטו, כרגיל, לטרוף לעצמם את הקלפים או בלשון העם להכניס לעצמם גול עצמי.

ההשתוללות הברוטלית, ההסתה, חוסר סובלנות מזערית והזדהות פומבית עם הגרועים שבשונאינו, הביאה את השלטונות להבין שאי אפשר להמשיך כך. 


יהודים נחושים וקרי רוח

העולים להר הבית קורצו מחומר מיוחד. הגרעין הקשה (ההולך וגדל) של העולים להר הבית, מורכב מיהודים נחושים ועקשנים ובעלי עצבים של ברזל. אלו אנשים שלא נרתעים ומגיעים שוב ושוב להר הבית בימי שרב ובימי גשם סוערים. אלו יהודים שסופגים לעתים צעקות וגידופים ולא נרתעים.

לפני שבועיים עלו להר הבית קבוצות של זקנים וזקנות, ילדים וילדות, אשר הותקפו מילולית על ידי מאות פורעים ערבים. אף אחד מהעולים (כולל נשים וילדים) לא הראה סימני לחץ. כולם הלכו בנחת בהר, דיברו בדברי תורה וקראו פרקי תהילים בחסות הרעש של האספסוף.

יהודים בפנים ערבים בחוץ
יהודים השבוע בהר הבית, אין ערבים באזור
מצד שני נמצאות קבוצות ערבים וערביות משולהבים וחסרי סבלנות, עם פה גדול ומלוכלך, אלימים ותוקפניים, אשר תוקפים את היהודים, את השוטרים ולעתים נראה שאף אנשי הואקף מאבדים שליטה וחוששים מעט.
 

משטרת ישראל לטובתנו

ובתווך משטרת ישראל מודעת היטב למצב ויודעת היטב להבחין בין הטובים לרעים (זו לא משימה קשה ביותר). למרות חילוקי הדעות והעימות המובנה שלנו עם המשטרה, חובה עלינו להודות, שמפקדי המשטרה, החל ממפקד המרחב ואף מפקד המחוז, מפקד יחידת המקומות הקדושים, מפקד הר הבית ושאר קציני המשטרה, מבינים היטב את חשיבותו של הר הבית לעם ישראל ובהחלט ניתן לומר על כולם שיחסם האישי ליהודים העולים להר הבית אינו שלילי ואף להיפך מכך.

יהודים בפנים ערבים בחוץ
ערביות ממורמות מחכות מחוץ לשערי הר הבית
לעתים הרגשנו על פניהם של השוטרים בהר הבית (כחולים, יס"מ, מג"ב) מבט מיוסר ומתנצל. הם כאילו מבקשים לומר - לו רק יכולנו, לו רק הממשלה היתה משחררת את הרסן, היינו כבר עושים את המלאכה כנדרש. לא מדובר בדמיונות או בהבעת משאלות ודי לחכימא ברמיזא.
 

השינוי לטובה מורגש בשטח

בימים האחרונים אנו עדים לשינוי מגמה. למרות שמדובר בחודש הרמאדן המשטרה מונעת מצעירים ערבים ומערביות הנמנות על קבוצת המתנפלות להכנס להר הבית בשעות בהן הוא פתוח ליהודים. הר הבית חזר להיות שקט מהעבר ולעיתים נראה שכמות המוסלמים בהר הבית קטנה ממספרם של אלו שאינם מוסלמים.

אין לדעת האם מדובר בשינוי מגמה שישמר ואף ישתפר עם הזמן או שמדובר בחלון הזדמנויות קצר. ברור שהדבר תלוי גם בנו - היהודים.

אספסוף משולהב נגד יהודים בהר הבית (לחץ כאן לכתבה >)

האחריות מוטל עלינו

כל מטרתם של הערבים הצעקנים בהר הבית ושולחיהם, היא לפגוע ככל הניתן בעלית היהודים להר הבית. כרגע, המשטרה מונעת זאת מהם. אך כשם שמוכר ארטיקים לא ימשיך להסתובב עם מרכולתו אם לא יהיו קונים, כך משטרת ישראל לא תמשיך להתאמץ ולהקצות משאבים לשמירה על יהודים שחלילה לא יעלו להר הבית.

מדובר בהשפעה ישירה של כל עולה יהודי להר הבית. כל אחד משנה את המציאות לכאן או לכאן.

או במילים אחרות: אם אתה לא תבוא אל ההר, ההר יעבור למוחמד!

ניתן לומר באופן ברור - כל יהודי שעולה להר הבית שותף בפועל בהטיית הכף לטובת עם ישראל.
והפוך - כל יהודי שלא עולה להר הבית שותף בפועל בהטיית הכף לרעת עם ישראל.

בימים אלו של התמודדות מול אויב ערבי צמא דם ואכזר על כולנו להתגייס למערכה. חיילנו במילואים ובסדיר יצאו למלחמה על אויבינו ויכו בהם בע"ה שוק על ירך. השאר יתפללו בהר הבית להצלחתם המערכה ויפעלו להרמת קרן ישראל בעמים. כך אומר שלמה המלך בתפילתו בעת חנוכת בית המקדש: "כִּי-יֵצֵא עַמְּךָ לַמִּלְחָמָה עַל-אֹיְבוֹ, בַּדֶּרֶךְ אֲשֶׁר תִּשְׁלָחֵם; וְהִתְפַּלְלוּ אֶל-ה', דֶּרֶךְ הָעִיר אֲשֶׁר בָּחַרְתָּ בָּהּ, וְהַבַּיִת, אֲשֶׁר-בָּנִתִי לִשְׁמֶךָ. וְשָׁמַעְתָּ, הַשָּׁמַיִם, אֶת-תְּפִלָּתָם, וְאֶת-תְּחִנָּתָם; וְעָשִׂיתָ, מִשְׁפָּטָם."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה