יום ראשון, 31 באוגוסט 2014

תמונות היום בהר הבית: כלה, שופט מחוזי, אנשים נשים וטף

לא עוזבים את בית ה' || עשרות יהודים עלו הבוקר להר הבית

בחורים מישיבת סוסיא מבקשים בהר הבית
ברכת הדרך לשנת הלימודים

עשרות יהודים עלו הבוקר להר הבית. בין העולים - שופט מחוזי, כלה לפני חתונתה, עשרות ילדים שעלו לציון סיום החופש הגדול וסתם מבקשי פני ה'.

↓ היהודים עולים, המשטרה מנסה להרגיע, הערבים משתוללים


כמדי יום שגרתי גם הבוקר עלו עשרות יהודים להר הבית. ילדים רבים עלו להר הבית עם הוריהם לרגל סיום החופש הגדול בתפילה לשנת לימודים פוריה ומוצלחת. עם העולים שזכו לפקוד ראשונים השבוע את הר הבית, עלתה כלה שמתחתנת מחר וביקשה להעלות היום את ירושלים על ראש שמחתה.

חלק מהעולים פגשו בהר את סגן נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים - השופט משה דרורי, שעלה להר עם קבוצת מלווים. העולים ברכוהו לשלום והתפללו לראות בקרוב את שופטינו שבים לשבת כבראשונה בלשכת הגזית בהר הבית.

ילדים מקרית ארבע ופתח תקוה מתפללים בהר הבית לשנה מוצלחת
לאחר ההשתללות הערבית בהר הבית ביום שישי האחרון (ר' קישור: תמונות: שוב עזה בהר הבית >>), אסרה הבוקר המשטרה על כניסת ערבים צעירים להר הבית ולמשך כמה שעות היא גם לא איפשרה את כניסת הצעקניות השכירות.

ואמנם - השעה הראשונה בהר הבית היתה נינוחה יחסית ולא נרשמו מעשי התגרות מיוחדים. בשעות המאוחרות יותר הגברים הערבים בהר עשו מאמץ גדול והקימו רעש וצרחות הסתה. לאחר שנכנסו הערביות חזרו המראות והקולות הקשים של הצרחות ההיסטריות והתוקפניות.
 
השופט משה דרורי מקבל השראה ליד מקום לשכת הגזית בהר הבית
 
אעלה את ירושלים על ראש שמחתי. כלה מתפללת בהר הבית על ביתה הפרטי ועל בית ה'

שבתי בבית ה'. מתחילים את חודש אלול בהר הבית
שבתי בבית ה'. מתחילות את חודש אלול בהר הבית
עומדים בהר הבית מצפון למקדש

בנערינו ובזקננו . עולים להר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה