יום רביעי, 6 באוגוסט 2014

הרצחת וגם ירשת? חוצפה ערבית/ משטרתית בהר הבית

גנבו כיסאות שנתרמו לע"נ נפגעי טרור || משתמשים בהם לצורך המשך הטרור

גנבו מהכותל כיסאות לזכר נרצחי טרור ומשתמשים בהם למלחמה ביהודים

↓ חוצפה ערבית בחסות משטרתית

כיסא גנוב מהכותל בהר הבית
יהודים שעלו הבוקר להר הבית הותקפו כרגיל בצעקות על ידי מגדפים מוסלמים. היהודים נדהמו לגלות שהתוקפים יושבים על כסאות גנובים מרחבת הכותל. בפורעים לא טרחו אפילו להסיר את המדבקות עם ציון ההקדשות בגב הכיסאות.

על אחד הכסאות ניתן היה לקרוא בבירור: "נתרם לע"נ הרב ד"ר דוד יעקב הלוי אפלבוים הי"ד, וביתו נאוה אפלבוים הי"ד, שנרצחו בירושלים, בי"ג אלול תשס"ג".

הרב ד"ר אפלבוים ובתו נאוה נרצחו ב-י"ב באלול תשס"ג בפיגוע בבית הקפה הלל, ערב חתונתה. משמלת הכלולות של נאוה נתפרה הפרוכת הלבנה של קבר רחל.

תלמידי ישיבת באר טוביה ממצפה יריחו
ליד הכיסאות הגנובים בהר הבית
העולים להר הבית הזדעזעו לראות את התוקפים ישובים על הכיסאות הללו, והתקשו לעכל פירוש נורא יותר לפתגם "רצחת וגם ירשת". שוטרים שהיו במקום מנעו מהיהודים לקחת את הכיסאות, ולהחזירם לרחבת הכותל. השוטרים הבטיחו להם שהם יטפלו בהשבת הכיסאות.

במטה ארגוני המקדש הגיבו על הדברים ואמרו כי תחת עינה הפקוחה של משטרת ישראל, עשרות שוטרים מאפשרים את ביטויי השנאה המאורגנת, הגידופים והנאצות היומיומיות נגד יהודים העולים להר הבית. 

אותה המשטרה שבכניסה להר הבית בודקת ומחטטת בכיסי היהודים, מעבירה אותם במגנומטר, ואף מפשיטה חשודים בהחזקת דגלים וסידורים, לא בודקת בשערי הכניסה של המוסלמים, המגניבים למקום דגלי אוייב ושלטי טרור, נפצים חזיזים זיקוקים וכסאות גנובים.

צלם: ינון חיון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה