יום שלישי, 2 בספטמבר 2014

יומן העליות להר הבית מלחיץ את הערבים

הם מפחדים || הם מאמינים שכל יהודי שעולה להר הבית מערער את אחיזתם במקום

יומן העליות להר הבית מלחיץ את הערבים. צילום מסך מאתר פלשתין 48
יומן העליות להר הבית של תנועות המקדש (ר' קישור: חדש! יומן עליות להר הבית >>) מעורר חששות בקרב ארגוני המחבלים הערבים שעוסקים בהסתה ומהומות בהר הבית.

↓ היהודים עולים - הערבים לחוצים

הפרסום כאן השבוע על יומן העליות החדש להר הבית, פרי יוזמתו של חברנו אסף פריד, עורר עניין רב בקשר תנועות המחבלים הערבים העוסקים תדיר בהתססה ובעידוד האלימות סביב המתרחש בהר הבית. השבוע התפרסמה ידיעה נרחבת על היוזמה החדשה בליווי תמונות מאתר זה ותמונות נוספות של ערביות שהמשטרה מנעה את כניסתם לעבודתן כצעקניות ומתסיסות בהר הבית.

הדברים פורסמו באתר PLS48 (פלסטין 48), אשר שמו מעיד עליו ועל השקפתו ביחס למקומם של יהודי ארץ ישראל (בים כמובן). האתר מופעל על ידי התנועה האיסלאמית, הקשורה אידאולוגית וארגונית לתנועת המחבלים חמאס. אתר זה משמש שופר מרכזי של המחבלים ולא ברור כיצד זרועות החוק מאפשרים את המשך פעילותו.

בכתבה באתר מקונן הכותב על עליה במספר העולים היהודים להר הבית, על הפעילות ההסברתית הנרחבת של תנועות המקדש ועל ההטמעה של הר הבית בתודעה הישראלית כמקום המקדש וכמקום הקדוש לעם ישראל ולא חלילה להיפך.

הכותב מקונן על כך שהקשר היהודי להר הבית הולך ותופס מקום מרכזי בקרב כל המגזרים של החברה הישראלית על כל מרכיביה ועל הגב הציבורי והפוליטי שיש לתנועות המקדש. הכותב רואה בעיניים כלות את המספרים ההולכים וגדלים של יהודים בהר הבית וחושש שיומן העליות להר הבית יעצים את התופעה.

מנגד עיניו כלות למראה הפרובוקטוריות הערביות שנשארות מחוץ לשערי הר הבית עד לסיום שעות כניסת היהודים להר הבית. לטענת האתר, המשטרה הגיבה באלימות להשתוללות הערביות מחוץ להר הבית, תוך שימוש באלות.

מעניין לציין שכמו בכתבות רבות באתר זה ובאתרים ערבים אחרים העוסקים בנעשה בהר הבית, לא נפקד שמו של אחד העולים המסורים הרב יהודה גליק, העולה שלוש פעמים ביום להר הבית ומעלה עשרות יהודים מדי שבוע להר.

"אז יאמרו בגויים הגדיל ה' לעשות עם אלה - הגדיל ה' לעשות עמנו, היינו שמחים"


יהודים העולים להר הבית שקראו את הכתבה הביעו שביעות רצון רבה מהדברים ומקווים שחששות הערבים יתממשו בקרוב. לדבריהם, עליה של יהודים רבים להר הבית תוכל לשנות את המציאות מקצה לקצה

דברי ההסתה של הערבים הנאמרים מעל כל במה, צרחות האימים בהר הבית למראה יהודי, האלימות הגוברת נגד כוחות המשטרה בהר ודברי השטנה נגד עם ישראל ונגד המדינה - כל אלו מוכיחים את התועלת המרובה שבעליות היהודים להר הבית.

דברים מעין אלה שהובאו לעיל, נכתבים אמנם בערבית ומיועדים לאוזניים ערביות, אולם יש בהם ברכה מרובה והם מעודדים עוד ועוד יהודים לעלות להר הבית, שכן הם מוכיחים את החשיבות של כל יהודי נוסף בהר הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה