יום שישי, 12 בספטמבר 2014

עליה להר הבית ביום השנה ליצחק וטליה אימס הי"ד

ממשיכים בדרכם || עולים להר הבית, מתפללים לבנין המקדש

ביום רביעי הקרוב נעלה ב-7:30 להר הבית להמשיך בדרכם של יצחק וטליה הי"ד.
לפרטים לגבי העלייה להר הבית: יהודה גליק 052-8119407.

במוצאי שבת פרשת ניצבים -וילך אור לכ"ו אלול נתכנס לזכרם במערת המכפלה בעשר בלילה לעורר את הלב והנשמה לקראת הסליחות מתוך כיסופים לבנין בית המקדש, בהשתתפות : חיליק פרנק. סליחות ב-00:30.

העליה לקברם שבהר הזיתים ביום רביעי כ"ב אלול התשע“ד בשעה חמש אחה"צ.
ההסעות יצאו מבית חגי בשעה 15:30. איסוף בתחנת דלק בקרית ארבע, בצומת גוש עציון ובצומת המנהרות.

↓ ארבע שנים בלי יצחק וטליה הי"ד

ארבע שנים עברו מאז שיצחק וטליה אימס הי"ד נרצחו על קידוש ה'. ששת היתומים שהשאירו גדלים לתפארת ושני נכדים נולדו להם. העלה השבועית להר הבית מדי יום רביעי ב-7:30 שייסד יצחק, ממשיכה להתקיים כסדרה וכך גם השיעור השבועי שייסד בקדשים וטהרות מדי יום שני ב-17:30. 

המסירות של של יצחק וטליה ללימוד תורה וקיום מצוות, הכמיהה העזה לגאולה ובניין המקדש, אהבת הארץ, אהבת הבריות והחיוך התמידי ממשיכים ללוות את משפחתם, את חבריהם ואת כל השותפים שלהם לדרך.

הפצע מסרב להגליד והחלל שנפער עדיין גדול

למרות ארבע השנים שעברו, אין כמעט עליה להר הבית שיצחק וטליה לא מוזכרים, אין כמעט שיעור שלא עולים דברי תורה של יצחק או אמירות מחכימות אחרות. כשסוטים בשיעור זמן רב מדי מהנושא הנלמד לנושאים אחרים, כמעט תמיד יהיה מי שיזכיר, שאם יצחק היה כאן הוא היה מחזיר אותנו לעסוק בלימוד הקבוע מבלי לגלוש למחוזות אחרים.

כך לגבי החברים ועל אחת כמה וכמה בני המשפחה שמרגישים כיצד טליה ויצחק ממשיכים ללוות אותם ללא הרף. ובאמת, איך ניתן להסביר את המשך הפריחה של המשפחה המדהימה, לולא המטען הרב של האהבה, של מסירות ושל אמונה שהטביעו ההורים המסורים בילדיהם, עד שמסרו את נפשם על קידוש שמו הגדול.

לסרטון ברוסית עם תרגום לעברית על חייו של יצחק אימס הי"ד לחצו כאן >>


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה