יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

איומים על חיי כתב nrg שדיווח על הר הבית

הסתה לרצח || האספסוף הערבי גולש לאיומים ברצח

ארנון סגל, כתב ב-nrg ו"מקור ראשון" קיבל איומים על חייו בדף הפייסבוק שלו, בעקבות פעילותו לקיום עליה להר הבית. "אני אחתוך את הראש שלך מהגוף שלך", נכתב באחד הסטטוסים בעוד בדף אחר הופצה תמונתו עם איקס עליה

↓ מאת: nrg חדשות

''העיתונאי הידוע בקיצוניותו''. דף הפייסבוק התוקף את סגל
המתיחות סביב עליית יהודים להר הבית עולה: "בימים האחרונים קיבלתי איומים מפורשים על חיי. זאת לא הפעם הראשונה שאני מקבל איומים שכאלו אבל הפעם זה היה חריף מאד מה שגרם לי לפנות למשטרה ולהגיש תלונה נגד בחור תושב בית לחם בשם טאל אל שהאדה", אומר ארנון סגל, עיתונאי nrg ומקור ראשון ופעיל לעידוד העלייה להר הבית. 

ארנון סגל שכותב מדי שבוע על הר הבית בטורו בעיתון מבהיר שלפופולאריות העולה של העלייה להר יש מחיר בדמות תגובות קיצוניות של המוסלמים ואיומים על חייו. ארנון הוא בנו של חגי סגל, עורך העיתון "מקור ראשון" ואחיו על העיתונאי עמית סגל מערוץ 2. 

בדף הפייסבוק בערבית שמעדכן בנוגע למתרחש בהר הבית, מתפרסמת תמונתו של ארנון סגל עם סימון איקס גדול על ראשו. בקולאז' התמונות מופיעים גם יהודה גליק, פעיל ידוע בנושא העלייה להר ועמית סגל. 

"אני אחתוך את הראש שלך מהגוף שלך", כתב טאל אל שהאדה בדף הפייסבוק של סגל. "אני אהרוג אותך", כתב בסטאטוס אחר אליו צירף תמונה של פעילי חמאס 

רעולי פנים ותמונות הלקוחות מסרטונים של הארגון האסלאמי הקיצוני דאעש . בהודעות שמתפרסמות בערבית לקראת ביקורים בהר הבית להם שותף סגל הוא מוגדר כ"עיתונאי הידוע בקיצוניותו"  ו"העיתונאי הציוני". 

אם בעבר עלייה להר הבית הייתה מזוהה עם קומץ אנשים המשתייכים לזרם מסוים ביהדות, היום כמות היהודים שעולים להר הבית הולכת וגדלה מדי יום. "אנחנו עדים לעלייה במספר המבקרים בהר הבית, אך לצערנו לא בקצב שאנחנו מעוניינים. באוגוסט האחרון היו 1500 יהודים בהר הבית - מספר די משמעותי שמלמד על סוג של שינוי חיובי. אבל עדיין  בהשוואה ליהודים שמבקרים במקומות אחרים בירושלים לדוגמא בכותל עדיין מדובר במספר צנוע של מבקרים", אומר ארנון. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה