יום שישי, 31 באוקטובר 2014

המצב משתפר. זכות המקדש תעמוד לו ולמשפחתו

יש תקוה || המצב משתפר, צריך להתפלל

סגן מנהל ביה"ח שערי צדק עדכן על מצבו הרפואי של יהודה גליק. "הכדורים שפילחו את גופו עברו ליד מקומות קריטיים. יש לו מזל גדול".

מאת: חזקי עזרא/ ערוץ 7

↓ דברי סגן מנהל שערי צדק


בשורות מעודדות. סגן מנהל בית החולים שערי צדק בירושלים, ד"ר עופר מרין, מסר בצהריים (שישי) עדכון על מצבו הרפואי של יהודה גליק, שנורה על ידי מחבל ביום רביעי ומאושפז במצב קשה בבית החולים.

ד''ר מרין סיפר כי ביממה האחרונה חלה התייצבות במצבו של גליק ובשעה זו הוא מנותח להסרת חלקים מהמעי. לדברי הרופא גליק צפוי לעבור ניתוח נוסף, שלישי במספר, ביום שלישי הקרוב. אם הניתוח יעבור בהצלחה - הרופאים יורידו בהדרגה את מינון חומרי ההרדמה.

"יש לו פגיעה די משמעותית, אני מקווה שהדברים האלה יסתדרו עד אמצע שבוע הבא", אמר מרין והוסיף כי "ככל שהזמן עובר הסכנה יורדת, יש לו מזל גדול".

"ארבעת הכדורים שפילחו את גופו עברו ליד מקומות קריטיים, הייתה פגיעה בריאות, הייתה פגיעה ליד עמוד השדרה אבל לא נגרם נזק לעמוד השדרה". סגל מנהל בית החולים ציין כי גליק צפוי להישאר עם נכות מינימלית. "הוא כנראה יוכל לחזור לאורח חיים כמעט נורמלי, אך אנחנו לא מנסים לקפוץ עכשיו למסקנות", הדגיש ד"ר מרין.

יהודה גליק, יו"ר הליב"ה הובהל שלשום במצב קשה מאוד לבית החולים שערי צדק לאחר שנורה על ידי מחבל סמוך למרכז מורשת מנחם בגין בירושלים. בתום כנס לעידוד העליה להר הבית יצא גליק מחוץ למרכז בגין ומחבל משכונת א-טור במזרח ירושלים, ירה לעברו ארבעה כדורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה