יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

יהודה גליק: שיפור נוסף, אהרונוביץ' מתעלם

התפילות מתקבלות ברצון || יהודה מתחיל להגיב

יותר ממאה יהודים עלו אתמול להר הבית והתפללו לשלומו של הרב יהודה גליק. ממשפחתו נמסר שגליק מגיב בראשו לשאלותיהם, אך עדין סובל מכאבים מהפציעה. שר המשטרה יצחק אהרונוביץ' ביקר אתמול עם צמרת המשטרה את פצועי פיגוע הדריסה בירושלים והתעלם במפגיע ממשפחת גליק.

↓ שיפור במצב הבריאותי

יהודה גליק בהר הבית. תפילות רבות, המצב משתפר
אלפי יהודים ברחבי הארץ והעולם מתפללים לשלומו של יהודה יהושע בן איטל בריינדה. העולים להר הבית מקפידים לשאת תפילות לשלומו ולשלום שאר הפצועים בשאר הפיגועים. העולים הרבים שהתפללו אתמול לשלומו, התרגשו להתבשר בשיפור במצבו.

ממשפחת גליק נמסר שיפור נוסף חל במצבו של הרב יהודה גליק, המאושפז בבית החולים שערי צדק בירושלים מזה כשבוע, לאחר שמחבל ערבי ניסה להתנקש בחייו.
כי גליק החל לתקשר עם קרוביו בהנהוני "כן" ו"לא" והוא אף מתחיל להגמל בהדרגה מההנשמה המלאכותית, אולם מצבו ממשיך להיות מוגדר קשה.
משפחתו וחבריו של יהודה גליק מבקשים מהציבור להמשיך ולהעתיר תפילות להחלמתו של יהודה יהושע בן איטל בריינדה. כל יהודי נקרא לעלות להר הבית לאחר טבילה כהלכה ולשאת במקום תפילה לרפואתו של גליק ושאר הפצועים ולבנין המקדש.

↓ שר המשטרה לא מתעניין

אתמול הגיעו לשערי צדק שניים משוטרי מג"ב שנפצעו בפיגוע הדריסה בירושלים. אחד הפצועים מטופל ביחידת טיפול נמרץ בחדר עם יהודה גליק והשני אושפז במחלקה רגילה.

שר המשטרה יצחק אהרונוביץ' הגיע מלווה עם המפכ"ל יוחנן דנינו, קצינים בכירים וצלם מיחידת הדוברות. המשלחת מנתה כעשרים איש. המשלחת ביקשה להכנס בראשות השר ליחידה לטיפול נמרץ כדי לבקר את הפצוע הקשה, למרות האיסור על כניסת זרים למחלקה מפחד מזיהומים.

בנו של יהודה גליק עמד כחומה בצורה ומנע מהמשלחת להכנס פנימה מחשש לפגיעה בבריאותו של אביו וגם של הפצוע הנוסף. לאור נחישותו הראויה לציון של הבן, ויתרו שר המשטרה ופמלייתו על הביקור המתוקשר והמשיכו לפצוע הנוסף, לשיחה עם הצוותץ הרפואי ולצילומים לתקשורת.

כל אותה העת, התעלם השר במפגיע מבנו של גליק ולא שאל לשלומו. מקורביו של הרב יהודה גליק לא מופתעים מהתנהגותו חסרת האנושיות של אהרונוביץ', המצטרפת להתנכלות המשטרה ליהודה גליק והתכחשותה המוחלטת לאחריותה לניסיון ההתנקשות.

תגובה 1: