יום רביעי, 19 בנובמבר 2014

מבקשים את עזרת הציבור

בנימין נתניהו || דיבורים לחוד ומעשים לחוד

נוכח פני ה'. מתפללים בהר הבית בשער המזרח
תנועות המקדש מבקשות את עזרת הציבור. לאחר ניסיונות רבים, פעילי המקדש התיאשו מלמצוא קשר ולו המקרי ביותר, בין מילותיו הגבוהות של בנימין נתניהו לבין מעשיו בשטח.

נתניהו הבטיח שהוא יפעל למתן חופש תפילה ליהודים בהר הבית - בפועל הוא עוצר כל יהודי שמעז למלמל בשפתיו תפילה חרישית לבורא עולם.

נתניהו הבטיח לשמור על ה"סטטוס קוו" - בפועל הוא מדרדר את מצב היהודים בהר הבית בצורה קשה יותר מהמצב בזמן ממשלות השמאל.
נוכח פני ה'. מתפללים בהר הבית בשער המזרח
נתניהו הבטיח לשמור על ירושלים - בפועל הוא נותן לחמאס שליטה על חלקים מירושלים, מצד אחד ומצד שני הוא רץ לנשק את רגלי עבדאללה ברבת עמון ולהבטיח לו לדחוק את רגלי היהודים מהר הבית. בניגוד להבטחות ליהודים - את ההבטחה הזאת הוא מקיים.

נתניהו הבטיח לשמור על הביטחון - בפועל הוא הוריד אתונו לשפל חסר תקדים. מעולם לא היה ראש ממשלה שאיפשר לערבים לתקוף יהודים בהר הבית ולנסות לרצוח ועוד נתן להם פרס על התנהגותם.

ציבור יקר, אנא עיזרו לנו למצוא את הקשר בין דיבוריו למעשיו של נתניהו, או שביחד נעזור לו להתיר את הקשר בינו לבין כסאו.
↓ כך נתניהו "שומר" על ה"סטטוס קוו"
למען ידעו דורותיכם... מצטלמים בהר הבית על רקע כיפת הסלע,
כדי שהילדים ידעו מה היה שם פעם...
למרות ההצהרות הרבות על שמירת הסטטוס קוו בהר הבית, נמשך זה היום האחד עשר, קיצוב והגבלת מספר היהודים בהר הבית.

המשטרה מפרידה את כל היהודים, כולל קבוצות ומשפחות, לחמשה חמשה בלבד בכל פעם. יהודים רבים ממתינים למעלה משעתיים כדי לעלות להר. על פניהם חולפים מאות תיירים, שהמשטרה מאפשרת את כניסתם ללא הגבלה.

יהודים רבים שממתינים בשער הר הבית מתלוננים שקיצוב היהודים בהר מהווה הטרדה חמורה ויזומה נגד היהודים הבאים להר הבית, אולי כדי להרחיק אותנו מהמקום הקדוש לבקשת ירדן או גורמים אחרים. בנוסף לכך, זוהי השפלה קשה, כאשר כיהודים ואזרחים אנחנו מקבלים יחס מפלה לרעה מול גויים ותיירים זרים, בכותל אף אחד לא היה מעיז להתיש כך את המתפללים, הם מוסיפים.

השוטרים במקום מסרבים לנמק את הסיבה להתנהלות החדשה נגד היהודים. אם לא די בכך, המשטרה מנסה למרר את חיי העולים ועורכת על חלקם חיפוש גופני משפיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה