יום שישי, 27 בפברואר 2015

צפו: איפה הכסף? (רמז: משרד החינוך, הר הבית)

הם משתמשים בתקציבים ממשלתיים || הסתה נגד מדינת ישראל

ילדים ערבים מוסתים בהר הבית
רבים שואלים: איפה הכסף? אז הנה מצאנו חלק ממנו - בהר הבית. בתי ספר המתוקצבים על ידי משרד החינוך מביאים את תלמידיהם להר הבית, כדי להלחם ביהודים. צוות בתי הספר משלהבים את התלמידים והתלמידות בססמאות נגד ה'כופרים' ומסיתים אותם להציק ליהודים בהר הבית - הכל על חשבון שעות לימודים ובמימון משרד החינוך, שבראשו עומד בנימין נתניהו.

יש לזכור שבהוראת ראש הממשלה בנימין נתניהו משטרת ישראל מגבילה קבוצות יהודים ולא מאפשרת כניסת כיתות שלמות של תלמידי בתי ספר יהודים עם צוותי ההוראה שלהם.

ואנחנו שואלים את בנימין נתניהו: מי מחלק את ירושלים?

↓ ברוח ובדם נפדה את אל-אקצה


בתי ספר בהר הבית
ילדי בתי ספר המתוקצבים על ידי המדינה מסיתים נגדה ונגד עם ישראל במסגרת "חינוכית"

ילדים ערבים מוסתים בהר הבית

תעוזת המוסלמים בהר הבית עולה מיום ליום. מיזם איסלאמי חדש מגייס ילדי בית הספר למסע "התנגדות" בהר הבית הכולל חינוך לטרור, קריאות הסתה, ואף התנכלויות פיזיות ליהודים.

מדי יום מגיעים להר הבית תלמידי בתי ספר עם מורים ומורות, קוראים קריאות גנאי, מדקלמים מנטרות הסתה כמו "ברוח ובדם נפדה את אל אקצה, מתגרים ביהודים ופעמים רבות אף מתנכלים באלימות שכוללת ידויי אבנים וחפצים.

במטה ארגוני המקדש קוראים לראש הממשלה, אשר משמש גם כשר החינוך, שלא לעצום עיניים נוכח התגברות האלימות בהר הבית, להתערב מיידית בנעשה לפני שהלהבות בהר יתלקחו, ולהורות למשרד החינוך לפטר את המנהלים והמורים האחראים על ההסתה של הצעירים הערביים בהר הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה