יום חמישי, 30 באפריל 2015

השגריר בירדן התנצל, יהודה גליק סולח

השגריר מבקש סליחה || יהודה גליק סולח

השגריר נבו התנצל, יהודה גליק סולח
לפני שבועיים פרסמנו כאן ידיעה על דבריו של שגריר ישראל בירדן בעניין הר הבית (ר' קישור: שגריר ישראל בירדן או דובר ירדן בישראל? >>). לפי הדברים, השגריר כינה את יהודה גליק כ"משוגע על כל הראש". יהודה גליק הגיש תלונה על דברי השגריר לנציבות שרות המדינה (ר' קישור: תלונה נגד שגריר ישראל בירדן דני נבו >>).

משרד החוץ פעל במהירות ויעילות ראויים לציון. התלונה הועברה לדרגים הבכירים במשרד ואלה פנו לשגריר עצמו. השגריר נבו ביקש להתנצל על הדברים, תוך הבעת הזדהות עם מצבו של גליק. הוא הודה שלא ברר היטב את מילותיו. יהודה גליק הסכים לסיים את הפרשה.

↓ הטיפול בתלונה ותגובת המתלונן

יהודה גליק קיבל תשובה ממשרד החוץ בעקבות תלונה שהגיש לנציבות שרות המדינה על דברים שאמר שגריר ישראל בירדן דניאל נבו. בתשובה שקיבל גליק מיעקב קידר מפקח כללי במשרד החוץ, מציג הנ"ל את התנצלותו הכנה של השגריר על דבריו ואת החלטת נציבות שרות המדינה להתחשב בכך שזו מעידתו הראשונה של השגריר ולקבל את התנצלותו.

בדבריו לגליק כותב מר קידר: "בנימה אישית, הרשה לי לנצל את ההזדמנות ולהביע זעזוע מניסיון ההתנקשות הנתעב של המחבל נגדך. שמחתי מאד כששמעתי בתקשורת על התאוששותך המהירה. אני מקווה שהחלמת לגמרי ומאחל לך בריאות שלמה וטובה". בהמשך מצרף קידר את התנצלות השגריר ואת החלטתו לאמץ את החלטת נציבות שרות המדינה, לסיים את הטיפול בתלונה.

בדבריו מיצר השגריר על המילים שאמר מבלי שבררן היטב, כדבריו. במכתבו הוא טוען שדבריו הוצאו מהקשרם וכי לא היה בהם כל זלזול במר גליק. עוד הוא מוסיף שהדברים נאמרו בפורום סגור ולא כוונו לפגוע בגליק ברבים. בסוף דבריו שב השגריר ומודיע שלא היתה לו כל כוונה לפגוע בגליק וכי הוא מאחל לו בריאות ואריכות ימים.

מכיוון שהתלונה התייחסה גם לדברים, שמהם השתמע זלזול בבית המשפט העליו, השגריר מכחיש שזלזל בבית המשפט וטוען שדבריו סולפו ושלא היו דברים מעולם.

כצפוי, יהודה גליק קיבל את ההתנצלות וביקש לסיים את הפרשה וכך הוא כותב ליקב קידר ממשרד החוץ: "קראתי את מכתב ההתנצלות של מר נבו. מכיוון שאין בינינו היכרות מוקדמת ואין לי סיבה שלא להאמין לו, על כן אני בוחר לקבל את כנות התנצלותו. מבחינתי הפרשה מאחוריי, ומבטי פני עתיד , מתוך תקוה ואמונה שאכן מדובר בכשל נקודתי חד פעמי בשגגה שלא תישנה."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה