יום רביעי, 29 באפריל 2015

לא רק בהר הבית! כדורגל בבית המשפט

הר הבית קדוש יותר || בהר הבית מותר ובבית המשפט אסור?

לא רק בהר הבית. משחק כדורגל בבית המשפט העליון
חברי תנועת 'חוזרים להר' שיחקו כדורגל בבית המשפט העליון. הם קראו: ''די לביזיון בהר הבית, אם שם המדינה לא מונעת את משחקי הכדורגל, אז גם כאן מותר לשחק כדורגל''.

↓ כדורגל? לא רק בהר הבית

חברי תנועת 'חוזרים להר' הגיעו היום (רביעי) לבית המשפט העליון בירושלים ובמשך דקות ארוכות שיחקו כדורגל ברחבת האולמות שבבית המשפט ונשאו שלטים הקוראים להפסיק את משחקי הכדורגל שעורכים הערבים בהר הבית.
לא רק בהר הבית. משחק כדורגל בבית המשפט העליון

הפעילים במקום אמרו כי "בניגוד לבית המשפט העליון, על הר הבית יש החלטה של בג"ץ שאסור לשחק בו כדורגל אבל המשטרה מתעלמת מההחלטה פעם אחר פעם, זוהי פעולה ראשונה בסדרה במטרה להפסיק אחת ולתמיד את הביזיון היומיומי בהר ואת העובדה שמדינת ישראל לא מונעת את המשחקים בהר''.

משחק הכדורגל של 'חוזרים להר' הופסק לאחר שמאבטחי בית המשפט לקחו את הכדור והרחיקו את הפעילים אל מחוץ למתחם בית המשפט.

מתנועת חוזרים להר נמסר: "התנועה ממליצה בחום למפכ"ל המשטרה לשלוח את כל השוטרים שפועלים ברחבי הר הבית להשתלמות אצל מאבטחי בית המשפט וללמוד כיצד מטפלים באירועים מסובכים ומסוכנים כגון אלה המתרחשים מדי יום בהר הבית".

כתבנו פנה לחברי 'חוזרים להר', אך לא הצליח להשיג מידע אמין לגבי תוצאות המשחק, אך נאמר לו על ידם שתוצאת המשחק אמורה להיות מורגשת בהר הבית - הפסקת משחקי הכדורגל במקום הקדוש.

עוד מסרו חברי התנועה: "גם אם במשחק הכדורגל בבית המשפט לא הובקע אף גול, הרי שמשחקי הכדורגל בהר הבית הם הבקעת גול בבבת עינו של עם ישראל וזלזול בכל נורמה אנושית".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה