יום רביעי, 24 ביוני 2015

שרת המשפטים מבטיחה לעשות סדר

לטפל בפורעות הערביות || האם משרד המשפטים יעשה סדר?

אנשי הר הבית יהודה גליק ויהודה עציון דורשים מהממשלה לפעול לאכיפת החוקים בהר הבית ולעצור את הנשים המוסלמיות שמתפרעות במקום (לכתבה מפורטת לחץ כאן >>).

↓ ''המערב הפרוע''
אנשי הר הבית יהודה גליק ויהודה עציון נפגשו בצהריים (רביעי) עם שרת המשפטים איילת שקד בדרישה כי תוביל לאכיפת חוקי המדינה גם בהר הבית, מול התפרעויות הערבים והאפליה כלפי יהודים שמבקשים לעלות להר אך נתקלים בקשיים מצד משטרת ירושלים.

בפגישה השתתפו גם סטודנטים דתיים ולא דתיים מתנועת ''סטודנטים למען הר הבית''. הם ביקשו משקד כי תפעל יחד עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן לאכיפת החוק בהר הבית, לשמור על חופש הגישה והדת וכן על חופש הפולחן.

בתום הפגישה אמר גליק, כי ניתן להכריז על המוסלמיות שצועקות בהר ("מורביטאן") התקהלות אסורה אך המשטרה נמנעת מכך מסיבות שאינן ברורות. "אם מדובר בקריאות גזעניות, החוק מאפשר להטיל עליהן עד שנתיים מאסר", ציין גליק.

הפגישה עם השרה שקד נערכה על רקע מעצרם של שני יהודים הבוקר בהר הבית, לאחר שמחו נגד המוסלמיות.

גורם במטה ארגוני המקד אמר כי ''עיקר הסמכות להורות על אכיפת החוק בהר הבית נמצאת אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבאופן תמוה מסרב בינתיים לעסוק בנושא ולא מוכן לשמוע על כך. בינתיים ההר מתנהל כמו במערב הפרוע".

"אנו מצפים מהשר החדש, שביקר לפני הבחירות את מדיניות קודמו בתפקיד, להורות למשטרה לאפשר ליהודים בהר הבית חופש דת, ולעקור משם את המסיתים ואת שכירי ההתנפלות המוסלמים", אמר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה