יום ראשון, 5 ביולי 2015

י"ז בתמוז - עוד כשלון משטרתי בהר הבית

המשטרה סגרה את הר הבית || מאות המתינו 3.5 שעות לשוא

עשרות רבות של יהודים ועוד מאות תיירים המתינו לשוא במשך שלוש וחצי שעות לפתיחת הר הבית • המשטרה פשוט לא פתחה את השער ללא כל הסבר וללא כל התנצלות • האם מדובר בהתחיבות מוקדמת למוסלמים תמורת שקט? • לאן נעלמו הפוליטקאים?

↓ על זה היה דוה לבנו, על אלה חשכו עינינו

הסתה מוסלמית נגד עלית יהודים להר הבית בשבעה עשר בתמוז
היום י"ז בתמוז הגיעו עשרות יהודים להר הבית. בשבע וחצי בבוקר כבר המתינו כמה עשרות יהודים בכניסה להר ואליהם התווספו עוד רבים. כמו כן הגיעו מאות תיירים שביקשו לבקר במקום הקדוש. שוטרי המקום נעלמו, מבלי להסביר מדוע אינם פותחים את השער. גם הטלפון במשטרת הר הבית, מנותק ללא מענה.

במטה ארגוני המקדש חוששים שמדובר בכניעה נוספת של ראש הממשלה לטרור האיומים האיסלמיים, ולדרישות מלך ירדן למנוע כניסת יהודים להר הבית בחגים ובמועדי ישראל.
ממתינים לשוא בשבעה עשר בתמוז בכניסה להר הבית

בשבוע האחרון פורסמו קריאות הסתה ברשת האינטרנט למוסלמים למנוע כניסת יהודים להר הבית, ומסתבר שהם מצליחים לכופף את המשטרה ולשלוט בהר, גם מבלי לעשות מעשה..

המסיתים המוסלמים מדווחים בדפי הפייסבוק שלהם על סגירת הר הבית בגאוות מנצחים, מציגים תמונות של השער הסגור, ומתסיתים כעת לסגירת ההר לפחות עד סוף הראמאדן.

היהודים שהמתינו בשער מתוסכלים מהתנהגות המשטרה המתעלמת מהם, למרות היום המשמעותי. "לא ברור מדוע הממשלה מעדיפה להנציח את החורבן בהר הבית בהתנהלות מתנכרת ליהודים, ובעידוד המתפרעים המוסלמים".
שער המוגרבים בהר הבית - שער הכניסה היחיד ליהודים
המוסלמים מציגים בגאווה את שער המוגרבים הסגור

למרות שהמשטרה דיווחה כאילו ישנם רעולי פנים וידויי אבנים בהר, אין שום לכך איזכור במקורות מוסלמיים. בארגוני המקדש בטוחים שמדובר בהטעייה מכוונת מצד המשטרה.

לאחר המתנה מייגעת הלכו חלק מהממתינים לשער השלשלת, כדי לעמוד מקרוב על המצב בהר הבית. משער השלשלת הר הבית נראה שקט וריק במיוחד. שוטרים וקצנים שנשאלו על המצב בהר, אמרו שלא היו היום אירועים חריגים וכי אמנם ההר היה היום שקט. לטענתם ההחלטה לסגור את ההר הגיעה ממפקד מחוז ירושלים.
 

↓ הערבים משתוללים ללא הפרעה
 
ביום שיש האחרון השתוללו הערבים בהר הבית והניפו דגלי חמאס. המשטרה לא מנעה את ההתפרעויות ואיפשרה הזדהות פומבית וגלויה עם ארגוני טרור.

לעומת זאת היום הערבים היו עייפים ובקושי הגיעו להר הבית, אולם המשטרה (אולי בהסכם מוקדם) עשתה עבורם את העבודה ומנעה כניסת יהודים להר הבית.

 
↓ נתניהו מושך בחוטים, הפוליטיקאים מאכזבים

דגלי חמאס מונפים בגאון בהר הבית. המשטרה לא מפריעה
לאור כל הנתונים ולאור התחמקות מצד שרים וחברי כנסת בכירים, עולה תמונה של הוראה ישירה של ראש הממשלה למנוע ככל הניתן נוכחות יהודית בהר הבית, תוך אישור גורף על שרי הממשלה וחברי הקואליציה להעלות את הנושא לדיון ציבורי.

פעילים בתנועות המקדש פעלו לקראת הבחירות הפנימיות במפלגות השונות (בעיקר הליכוד והבית היהודי), להצלחת תומכי הר הבית וקידומם לראש הרשימות. כעת מרגישים אותם פעילים תסכול גדול על שתיקת אותם פוליטיקאים שלפני הבחירות הבטיחו גדולות ונצורות וכעת מתחמקים ופועלים כמו קודמיהם בתפקיד.

כבולט שבין הפוליטיקאים המאכזבים מציינים הפעילים את השר לביטחון פנים ארדן, אשר ממשיך במדיניות קודמו ואף מחריף אותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה