יום שישי, 14 באוגוסט 2015

גלעד ארדן משחק בדם/ ינון מגל, ארנון סגל ובני ליס

אל תגידו שלא הזהרנו || נתניהו וארדן עלולים להיות שותפים ברצח

עולי הר הבית הותיקים לא זוכרים רפיסות שלטונית כה חמורה בהר הבית. המשטרה עורכת סלקציה בכניסה להר הבית ומונעת כניסת יהודים חובשי כיפות או כל אדם החשוד בזיקה ליהדות. בעוד מוסלמים נכנסים באופן חופשי 24 שעות ביממה ותיירים נכנסים חופשי 3.5-4.5 שעות ביממה, מונעת המשטרה כניסת יהודים להר הבית, אלא במינון של 8-15 איש בפעימה שנמשכת כשעה, תוך בדיקות משפילות והגבלות חמורות.

בתוך הר הבית מוצמדים לכל קבוצה לפחות 5 שוטרים, 5 מחבלי וואקף ובין עשרות למאות מחבלים מוסלמים, אשר צועקים, מקללים, יורקים, זורקים חפצים ועוד. המשטרה שומרת שהם לא יתקרבו לקבוצה למרחק של פחות מ-30 ס"מ (כן! זו לא טעות) ואוסרת על היהודים להגיב ולהתגונן. יהודי שיגיב אפילו בתנועה או במילה כלשהי - יורחק לקול מצהלות המחבלים.

נלחמים באויב החדש (היהודי) ללא פשרות 



כך נוהג נתניהו ביהודים!
הריסות בית הכנסת חזון דוד בקרית ארבע
מצד אחד נתניהו ויעלון מכלים את זעמם ביהודים תמימים, מכתימים ציבור שלם ופועלים נגדו באמצעים דרקוניים על גבול החוק. 

יעלון וארדן שולחים חיילים ושוטרים לפעולות נקם ביהודים, הכוללים הרס בתי כנסת בברוטליות ואכזריות (קרית ארבע, גבעת זאב ועוד), מעצרי ראווה באישון ליל, מעצרים מנהליים, הרס מבנים ועוד.


מרחמים על האויב האמיתי ומפעילים אכיפה סלקטיבית נגד האויב החדש


הזהרנו... 
ההסתה בתקשורת המוסלמית לפני ניסיון ההתנקשות ביהודה גליק.
ומצד שני יהודים מותקפים  בירושלים, בנגב ובגליל, ביהודה ובשומרון ללא כל מענה הולם. בהר הבית מאפשרת המשטרה מעשים, אשר לוּ היו נעשים על ידי יהודים בכל מקום אחר, הם היו מוגדרים כ"פשעי שנאה" המחייבים פעולה מידית נגד מבצעיה ונגד חבריהם. 

בהר הבית יהודים מותקפים על ידי אספסוף ערבי בקללות, ניסיונות תקיפה, יריקות, שפיכת מים, מחסומים מאולתרים. בעוד המשטרה עם מחבלי הוואקף שומרים על היהודים לבל יתפללו אפילו בתנועת שפתיים קלה, לבל יעזו לענות למגדפים, לבל יקחו גרגר עפר, לבל יתקרבו לשתות מים מהברזיות, לבל יפרד איש מקבוצת היהודים ועוד כיד הדמיון המרושעת.

אם מעשים אלו היו מבוצעים בהר הבית עצמו על ידי יהודים הם היו מוגדרים כ"ניסיון להצית את כל המזרח התיכון". מבצעיהם היו נעצרים מיד, מובלים להארכת מעצר או לשחרור בתנאים, מגבילים הכוללים הרחקה מהר הבית לתקופה ממושכת.

לא מדובר רק על כבוד לאומי, מדובר על הפקרות וסיכון חיי אדם  


לצערנו, צדקנו!
יהודה גליק. השאננות המשטרתית כמעט הרגה אותו
לפני ניסיון ההתנקשות ביהודה גליק, תנועות המקדש זעקו והזהירו מפני רצח. 
המשטרה אטמה את אזניה!
יהודה גליק נורה ,חייו ניצלו בנס.

לפני עריכת המצעד המפוקפק בירושלים, התראיין בכלי התקשורת הרוצח הפוטנציאלי והדליק מעל ראשו נורת אזהרה אדומה. 
המשטרה התעלמה! 
הרצח בוצע.

נתניהו וארדן, אולי הפעם תדאגו להמנע מסיום טרגי של ההפקרות שלכם??!
גם לוּ היה מדובר רק בכבוד לאומי, לא היינו מחרישים, אולם המצב בהר הבית מגיע לסיכון ממשי של חיי אדם. 
הצרחות, החסימות, ההסתה, ניסיונות התקיפה, לצד גילויי החולשה השלטונית, חוסר התגובה לניסיון הרצח של יהודה גליק, חוסר התגובה לאלימות הערבית - מהווים רוח הגבית מצדכם לטרור הערבי והופכים את האלימות שלהם למשתלמת - כל אלו מהווים הכנה לרצח הבא.

נתניהו וארדן, אנחנו הזהרנו

אתם לא תוכלו לומר: "ידינו לא שפכו את הדם הזה ועינינו לא ראו!"


↓ אזהרת ינון מגל בליווי סרטון טרי


אני חוזר ומתריע: המשטרה עושה טעות קשה כשהיא מאפשרת את ההתקהלויות סביב יהודים שעולים להר הבית. זה יגמר לא טוב!



צולם היום (אתמול):



↓ אמרנו לכם! / ארנון סגל



יריקה על יהודי הבוקר ביציאה מהר הבית, הכאת ילד בן שמונה שם ביום ראשון, מכות רצח לתייר שהגיע להר עם דגלון כחול לבן בשבוע שעבר, קללות, הצקות וצווחות בלתי פוסקות. חסימת נתיב המעבר של יהודים בעזרת זבל ופחי אשפה וניפוץ בקבוקי זכוכית, חסימת התצפית על מקום המקדש בפני יהודים בעזרת שטיחי תפילה איסלמיים, והקטע החדש - פיצוץ בלונים בצמוד לקבוצות היהודיות כדי להבהיל ולהרתיע. 

אינפנטילי אך לא מזיק? 

גלעד ארדןנפתלי בנטאיילת שקד ו-בנימין נתניהו כשתינעץ שם הסכין הראשונה, תזכרו שהזהרנו.


↓ תמונת מצב עגומה / בני ליס

הר הבית מהווה קושי מיום ליום לעולים אליו.

התנהגות הנערים המוסלמים על ההר בימים האחרונים מצביעה כי אנשי הווקף מעודדים אותם ומנגד השוטרים אינם מסוגלים להתמודד עם המציאות המתרקמת. הכוללת: חסימות צירי תנועה בפני הקבוצות היהודיות, חסימות הסתרה... ולא ירחק היום באין תגובה יווצר חיכוך פיזי, שיגרור הזמנת אמבולסים כתבתי אמבולנסים ולא אמבולנס.

המצב עכשיו מחייב הגדלת מספר השוטרים ויצירת הרתעה, אחרת אנו במסדרון חלקלק, שיחייב את התערבות השוטרים ואז שישו ושימחו כדאי להבהיר אין אני מצדד בתפילות כל שהן בהר הבית מבחינתי ההר צריך להיות פתוח כמו כל אתר מטילים ללא כל הפרעה מצד מישהו .

עצוב הדבר שלסייר על ההר אני נזקק ללווי מישטרתי היכן מצב כזה קיים באתר כל שהוא בעולם ??!!.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה