יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

מתארגנת מחאה עממית למען הר הבית

לעורר את הציבור || לעורר את הממשלה והכנסת

לאור המצב העגום בהר הבית, החליט יוסף רבין לעשות מעשה. רבין כאחד מותיקי העולים להר הבית והפועלים למענו, מנסה למצוא דרך שתתרגם את התמיכה הציבורית הרחבה השחרור הר הבית ללחץ על השלטון. לצורך כך מנסה רבין ליצור מחאה עממית שתפעל לחץ נציגי הציבור להפסיק את האפליה הבוטה נגד יהודים בהר הבית.

↓ ההודעה המקורית לפעילים -תוכנית רבין לגיוס עם ישראל למען הר הבית

בכוונתנו לארגן סדרה של עצרות ברחבי הארץ ולשם-כך, אנו זקוקים לתמיכתך!
מטרת קיום העצרות היא, גיוס עם ישראל בכל רחבי הארץ לתמיכה ולקריאה לממשלת ישראל לחקיקת חוק המתיר באופן מלא תפילת יהודים בהר הבית, מתוקף זכותם המלאה של אזרחי מדינת ישראל, כמדינה יהודית ודמוקרטית, יהודים כערבים וכנוצרים, לקיום פולחן מלא של תפילה בהר הבית ובכך, להביא לתיקון המצב העגום הקיים היום בהר הבית, בו נאסרת על כל יהודי תפילה במקום הקדוש ביותר בעולם, בתוככי עיה״ק ירושלים!


לידיעה כללית: להלן מס׳ נקודות חשובות בקשר להיתר קיום עצרות / הפגנות:

1. ע״פ החוק (סעיפים 83, 84 לפקודת המשטרה), דרוש היתר משטרה לקיום עצרת/ הפגנה רק במידה ומשתתפים בה 50 אנשים ומעלה! (ר' סעיף 5, ג׳: ״רישיון להפגין״, בעמ׳ 5 בקישור: http://www.knesset.gov.il/mmm/data/pdf/m01285.pdf).


2. הציבור הרחב מוזמן להצטרף אלינו להפגנה ביום ראשון הקרוב, בדרישה לעיגון היתר בחוק של תפילת יהודים בהר הבית. אנו מבינים כי קיים ציבור יהודי רחב התומך בזכותו המלאה של כל יהודי החפץ בכך, (ע״פ היתר הלכתי של רבו!) להתפלל בהר הבית וכעת הגיע הזמן לפעול בנדון!


נקודות חשובות בקשר להפגנה:


1. בע״ה נתכנס מחוץ למרכז הכנסים הבינלאומי שבבנייני האומה בירושלים, ביום ראשון הקרוב (!), ח׳ באלול, 23/8/2015, בשעה 18:30.

2. אנו נתחלק לקבוצות של 45 איש ולאחר מכן, כל קבוצה תתפזר במקום אחר, הקרוב לאזור הכינוס הראשוני הכללי (גשר המיתרים, מול התחנה המרכזית, בבנייני האומה).

3. כל משתתף מתבקש להביא שלט ודגל ישראל.

4. כל אחד מקוראי/ות המודעה הנ״ל נקרא/ת לגייס כמה שיותר חברים/ות להגעה לעצרת מחאה זו, ביום א׳ הקרוב!

5. אם התגייסות הציבור לעצרת ראשונה זו, תהיה מוצלחת ומאסיבית (זכור/י! הצלחת העצרת תלויה בך ובחבריך שיגיעו לעצרת!), נמשיך הלאה בע״ה בארגון וקיום עצרות כאלו ברחבי הארץ, באמצעות שליחת מיילים ופרסום בדפי הפייסבוק של המשתתפים בעצרת!



בברכת ״וברננה נעלה״!

יוסף רבין

פעיל ותיק במטה למען המקדש
טל׳ נייד: 058-333-7548
מייל:
matemikdash@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה