יום שני, 24 באוגוסט 2015

בוקר שקט בהר הבית, נמנעה כניסת צרחניות להר

האם המשטרה התעשתה || ימים יגידו...

יהודים שעלו הבוקר (שני) להר הבית מספרים כי הנשים המוסלמיות שמציקות תדיר לקבוצות היהודים נותרו מחוץ להר הבית ויהודים הצליחו לסובב את ההר ללא הצקות.

↓ יום שקט בהר הבית

בתקופה האחרונה חלה הסלמה באלימות הערבית בהר הבית כלפי מתפללים יהודים שעולים להר. בשבוע שעבר אירעו שתי תקיפות של יהודים על ידי נשות המוראביטאת המוסלמיות הנוהגות לקלל ולהשליך חפצים על יהודים, האחת של עולה חדשה מארה"ב והשניה של ילדה שעלתה להר הבית.

בתנועת "יראה" הפועלת לחיזוק העלייה היהודית בהר הבית, מספרים כי אתמול נפתח ההר באיחור לכניסת יהודים, בעוד תיירים נכנסו באין מפריע. "שוב הוקפו קבוצות היהודים בעשרות ערבים וערביות שללא הפסקה צרחו והסיתו כנגד היהודים תוך תנועות ידיים ואיומים".

כך תיאר את המצב היום אחד העולים להר הבית: "ברוך ה', משטרת ישראל היום מנעה מערבים להציק ליהודים בהר הבית ולפגוע בזכויותיהם. היום, ב"ה, אף אחד לא הציק ליהודים בהר הבית ולא פגע בזכויותיהם, מלבד משטרת ישראל. שדאגה שאיש מלבדה לא יעשה זאת".

דברי העולה מכוונים למגבלות הדרכוניות שצטילה משטרת ישראל על מספר העולים להר הבית, על האכיפה הבררנית המיועדת לפגוע רק ביהודים ועל ההתנכלות השיטתית והפגיעה בחופש הפולחן היהודי בהר הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה