יום שלישי, 12 באפריל 2016

הרב ליאור מברך על קיום תירגול קרבן הפסח

תצליחו ותקרבו עוד ועוד יהודים לרעיון בנין המקדש || הרב דוב ליאור

בעיצומן של ההכנות לתירגול קרבן הפסח שיגר הרב דב ליאור איגרת ברכה לארגוני המקדש על קיומו וקיומם של תירגולי המקדש הציבוריים.

↓ חיזוק רבני משמעותי למארגני תרגול הקרבת הפסח

הרב ליאור, בכיר פוסקי ההלכה בציבור הדתי, כתב איגרת ברכה לפרופ' הלל וייס ולתנועות המקדש. הרב מודה "על כל הפעילות הענפה שהנכם פועלים להחדרת המודעות של נושא בית המקדש בהסברה ובהדגמות מעשיות".


"שתצליחו ותקרבו עוד ועוד מאחינו בני ישראל לרעיון הקדוש והנשגב של הקמת בית מקדשנו בקרוב בימינו", מאחל הרב ליאור ואף מתנצל על כי נבצר ממנו להשתתף בפועל באירוע, אולם הוא שולח את ברכתו הכתובה לקיומו.

למרות שהרב ליאור מפורסם כתומך בענייני הר הבית, ואף משתדל רבות ועולה בגופו להר גם בגילו המופלג, מכתב ברכתו התקבל בהפתעה רבה בקרב שוחרי המקדש. זו פעם ראשונה שהרב ליאור מברך על כך בפומבי, ותמיכתו לא היתה מובנת מאליו נוכח ההתנגדויות השונות הקיימות לכך בחוגים שונים.

פרופ' וייס המכהן כראש אגף המבצעים במטה ארגוני המקדש, יוזם ומנהל את תירגולי המקדש לאורך השנה, מסביר כי "עם ישראל כמה לבית חייו הוא בית המקדש, מקור האור, המשפט, החסד והשלום".

"תירגול קרבן פסח בעשור לחודש הוא ההכנה הגדולה ביותר לקראת היציאה לחירות של עם ישראל וכל העולם כולו אשר ינווה באביב עולמים" מסביר וייס, וקורא "לנוכח פתח אהל מועד הוא בית המקדש, על הר המשחה הוא הר הזיתים, נתקהל כל קהל עדת ישראל ללמוד וללמד לשמור ולעשות ככל חוקת הפסח, למען ילמדו ולמען יילמדו".


הסעות חינם

מעמד תירגול קרבן הפסח יתקיים השנה לראשונה במצפה בית אורות, ביום שני י' בניסן (18.4) בשעה 17:00 אחר הצהרים. החל מהשעה 14:00בצהריים יתקיימו במקום ובבית המדרש שלידו שיעורים, פאנל עימות בית מדרשי, מתחם ליטוף כבשים והפעלות שונות לילדים. המארגנים אף מעמידים תחבורה חינם מחניון גבעת התחמושת למשך כל שעות האירוע, החל מהשעה 13:30.

↓ ברכת הרב דוב ליאור שליט"א למארגני תרגול הקרבת הפסח



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה