יום שבת, 28 במאי 2016

היערכות לקראת יום ירושלים • צפי למאות יהודים בהר

להכניס את הר הבית למוקד החגיגות || יום שחרור ירושלים

היערכות מיוחדת של ארגוני המקדש לקראת יום ירושלים  סיורים מודרכים בירושלים עם עלייה להר הבית  הסעות מסובסדות מרחבי הארץ  מאות יהודים יעלו להר הבית  סטודנטים למען הר הבית בלב העשייה.

↓ הודעת סטודנטים למען הר הבית

ביום ירושלים הקרוב מתכננים ארגוני הר הבית והמקדש יום חווייתי לציבור הרחב, שממקד את החגיגות סביב הר הבית.

באותו יום יתקיימו שני סיורים מודרכים ומאובטחים באזור העיר העתיקה הכוללים תצפיות ממקומות שונים, מעבר בשביל ירושלים, ביקור בעמק צורים שבו מסננים את עפר הר הבית, מסלול בעקבות הצנחנים ששחררו את ההר ועוד, אשר יסתיימו בעלייה משותפת להר הבית, ובהמשך - השתתפות וחלוקת חומרים ב"ריקודגלים" המסורתי.

לנוחות הציבור יצאו הסעות מסובסדות ממס' מוקדים בארץ ועד כה נרשמו עשרות לאירועים.

כמו-כן בסמוך ליום ירושלים יקיים צוות חינוך של התנועה שיחות למכינות/ תנועות נוער/ בתי-ספר, עם התמקדות בנושא הר הבית על שלל גווניו.

ב"סטודנטים למען הר הבית" מוסרים כי "ביום חגה של ירושלים אנו חוגגים את שחרורה, את הקריאה ההיסטורית 'הר הבית בידינו'. אנו נכנסים לשנת ה-50 לשחרורה של העיר ולצערנו המקום המרכזי עדיין נדחק לשוליים והחגיגות מתמקדות ומסתיימות בכותל. אנו כאן כדי לעורר ולהזכיר את העיקר ואת מה שחשוב באמת, ולכן אנו מזמינים את הציבור שרוצה לחגוג באופן משמעותי ואמתי את החג - להירשם ולהצטרף אלינו לסיורים בלתי נשכחים בעקבות הצנחנים וגם להגשים את חלום הדורות ולעלות אתנו ללב האומה, המקום אליו ייחלנו לשוב אלפיים שנה. לאחר מכן נצא לריקוד הדגלים כתנועה ונזכיר לעם ישראל את מה צריכים לחגוג ושהחגיגות שלנו לא שלמות כי הר הבית למעשה עדיין לא בידינו."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה