יום רביעי, 1 ביוני 2016

חשיפה: סוכל ניסיון נוסף לפוצץ את המזרח התיכון

הסיכה הקטלנית הושארה מחוץ להר הבית || למזרח התיכון שלום

לאחרונה התפרסמה כתבה על התנהלות המשטרה, אשר כללה בין היתר סיפור מביך על סיכת יום הזיכרון שנאסר להכניס להר הבית (לכתבה: על סיכות ותושיה של שוטר שהציל את שלום העולם >>)  לפני כשבוע  זה קרה שוב  חייל גולני אברהם בלוך ביקש לעלות להר הבית  החייל הגיע בהופעה צבאית מלאה כיאה וכיאות לחייל המכבד את עצמו ואת המקום הקדוש אליו הוא נכנס  החייל ענד על דש בגדו סיכת זיכרון לזכר חבריו שנפלו על משמר המולדת  החייל לא הורשה לעלות עם הסיכה הקטנה מחשש לתוצאות הרות הגודל שהיא עלולה היתה לגרום  החייל עלה להר הבית בלי הסיכה  את הנופלים הוא זכר בלב, בלי להרגיז את הערבים, שמזדהים דוקא עם רוצחי החיילים  העליה עברה בשלום  הסיכה חיכתה מבוישת מחוץ להר הבית  למזרח התיכון שלום

↓ הסיכה שלא מספיקה אפילו לאצבעוני המפקד

נשארה מחוץ להר הבית
הסיכה בגודל מקורי
החייל אברהם בלוך בהר הבית בלי סיכת הזיכרון ה"קטלנית"

2 תגובות:

  1. אין שום סיבה לעסוק בכיפופי ידיים והפגנות כוח. בשלב זה אין צורך לעורר פרובקציות. בהמשך, כאשר יגבו באופן הולם באירועים חשובים מאוד, כאשר יוציאו את י"ם מכל מו"מ שהוא ויאמר בפירוש אין מו"מ לגביה, ירצו (כמאמר דן בן-אמוץ ז"ל, בבדיחה) יאכלו, לא ירצו שלא יאכלו. רק בצורה ב כזאת נהיה לבעל בית דה פאקטו.

    השבמחק
  2. אברהם חי בלוך2 ביוני 2016 בשעה 17:48

    דגש: לזכר דודי, רב"ט אמנון פדרמן שנפל בקרב גבורה כשפיקד על מארב. זו סיכה שחולקה למשפחות השכול ע"י משרד הביטחון, מסתבר שעל הר הבית לא חוקי לזכור את הנופלים.

    השבמחק