יום רביעי, 1 ביוני 2016

מסעב יוסף: לנו יש חופש דת בירושלים, ליהודים לא!

אל תשקרו || היהודים רוצים שלום, אתם לא

'יום אחד מסיכת ה-BDS תורד''.
מסעב חסן יוסף בניו יורק צילום: אריאל כהנא
אביו של מסעב חסן יוסף,"הנסיך הירוק", היה מראשי החמאס, הוא היה המודיע החשוב ביותר של השב"כ באינתיפאדה השנייה. בוועידה נגד ארגוני ה-BDS דיבר מסעב, בין היתר, על המצב בהר הבית והודיע שבניגוד לבכיינות המוסלמית, ממשלת ישראל מאפשרת בהר הבית חופש דת למוסלמים, אל לא ליהודים.

↓ מאת: אריאל כהנא, ניו יורק / nrg

בוועידה נגד תנועת החרם נשאו דברים גם פעילים פלסטינים, בהם "הנסיך הירוק", מסעב יוסף. בנאומו הגדיר את הארגון כאויב העם, וקרא להעצים את המאבק הפנים-פלסטיני נגדו. "הם שקרנים"

"הנסיך הירוק", מסעב חסן יוסף שהיה המודיע החשוב ביותר של השב"כ באינתיפאדה השנייה, קורא לקהילה הבינלאומית להפסיק לממן את ארגוני ה-BDS ומגדיר אותה כאויבת העם הפלסטיני. בוועידה נגד ה-BDS בבניין האו"ם בניו יורק האשים הלילה (ג')  יוסף את ההנהגה הפלסטינית כי היא מנצלת ילדים כי לקבל כספים, קרא להעצים את המאבק הפלסטיני נגד ה-BDS, ותמך בחיזוק ההתנחלויות. 

יוסף אמר כי "ההנהגה הפלסטינית, יאסר עראפת, אבו גי'האד ואבו מאזן, שלחה ילדים להיהרג מידי החיילים הישראלים כדי שתקבל עוד כסף. הם השתמשו בילדים ונשים כמגן אנושי. הם הרועים שאמורים היו לשמור על העדר אך שלקחו את הכבשים לשחיטה. אני הייתי הילד שזרק אבנים". 

ועידה נגד ה-BDS.
מפגן תמיכה בישראל בעצרת הכללית של האו''ם
צילום: שחר עזרן
בכנס ראשון מסוגו שיזם שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, בשיתוף הקונגרס היהודי העולמי, ניתח יוסף את דרכי הפעולה של ה-BDS ואמר כי הארגון פועל באופן מתוחכם כדי להרחיק את ידידי ישראל ממנה. "הם עושים מניפולציה על ידידי ישראל, שהיא הדמוקרטיה האמיתית היחידה במזרח התיכון. הם לא מצייגים את העם הפלסטיני". 

"אתם לובשים מסיכה ואתם שקרנים", האשים יוסף את ה-BDS. "יום אחד המסיכה שלכם תורד. אם הם באמת רוצים שלום הם יחשפו את ההיסטוריה האמיתית. אין בסיס להשוואה של ישראל לאפרטהייד של דרום אפריקה. למחבלים עם דם על הידיים הייתה זכות ללמוד באוניברסיטה ישראלית". אף נראה כי הוא התייחס בעקיפין לנושא הר הבית באמרו כי "בירושלים ממשלת ישראל נותנת למוסלמים לקיים את אמונתם ובה בעת לא נותנת ליהודים לעשות זאת"

"ה-BDS הוא רק המשך למה שקורה הרבה שנים. למה מדינות מוסלמיות כמו אינדונזיה מחרימות את ישראל? ה-BDS הוא מסיכה חדשה כדי לגרום לכולם לשנוא את ישראל, כדי להפוך דמוקרטיות אחרות נגד ישראל, והם מאוד טובים בזה. אחד הכלים הכי חשובים הוא להפסיק לתת להם כסף. במקום להעצים את ה-BDS נגד העם הפלסטיני תעצימו את הפרטים הפלסטינים נגדם. תנו להם הזדמנות". 

יוסף אף הפתיע כשהביע תמיכה בחיזוק ההתנחלויות. "ההתנחלויות הן קהילות נפלאות ליצירת הזדמנויות לפלסטינים לכלכלה, לחינוך, ולתעסוקה בימים כאלה. לא רק שה-BDS לא תומכים בעם הפלסטיני אלא שהם האויבים של העם הפלסטיני. ואני מדבר על ההנהגה הצבועה, 'המתונה', שאיננו יודעים מה טבעה האמיתי", אמר יוסף. 

פעיל זכויות האדם הפלסטיני, באסם עיד, תקף גם הוא את ההנהגה הפלסטינית ואמרה כי לא עשתה דבר לחיזוק הכלכלה הפלסטינית. "נניח שישראל תוחרם. מה יקרה אם ישראל תחרים בחזרה את הפלסטינים? האם גרמניה תאכיל ארבעה מיליון פלסטינים? האם האו"ם ידאג להם? ויש ארגון נורא יותר שנקרא 'הקול הישראלי לשלום'. ה-BDS משתמש בנו הפלסטינים כדי לפגוע בישראל. זו אחת הטרגדיות של העם הפלסטיני". 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה