יום שישי, 7 באוקטובר 2016

שנת תשע"ו: תמונות השנה מהר הבית וכמה מילים

שנת תשע"ו בהר הבית || שנה של מפנה בדרך לתשועה

הטרור לא ינצח  עליה במספר העולים להר הבית  ההסתה בהר הבית הובילה את הטרור הרצחני  סוף להשתוללות המוסלמית בהר הבית  ברכת כהנים ממשלתית בהר הבית  נאסרה כניסת ח"כים להר הבית  הכנות לחידוש הקרבת הפסח בימינו בהר הבית  פסח ותשעה באב כנקודת מפנה  לראשונה! נציג הר הבית בכנסת  הלל אריאל הי"ד: הרצח, הזעזוע והמהפכה התודעתית  המוסלמים מודאגים  עוד מסממני הגאולה  כמה מילים לסיכום  לסיכום שנתי במספרים, לחצו כאן >>


↓ שנת תשע"ו על קצה המזלג

רצח וטרור לא מנעו עליית יהודים להר הבית

פעילי הר הבית הזהירו מפני התפשטות ההסתה המוסלמית הקנאית שהשתוללה בהר הבית לרחבי המדינה, ואמנם תחזיותיהם הקודרות התממשו. בניגוד לצפוי, יהודים רבים המשיכו לעלות להר הבית למרות האיומים וההסתה.

אהרונוביץ' השר הכושל לביטחון פנים הודח ובמקומו מונה גלעד ארדן, אשר הוציא את הפורעים המוסלמים בהר הבית מחוץ לחוק והשליט סדר בהר.


תחילת שנת תשע"ו -  לפני ואחרי ↓


נתניהו אסר כניסת חברי כנסת להר הבית

לפני שנאסרה כניסת ח"כים ושרים להר הבית, בירך שר החקלאות את עם ישראל מהר הבית בברכת כהנים.




מתכוננים להקרבת הפסח

מסתבר שמשטרת ישראל לוקחת ברצינות רבה את ההכנות להקרבת הפסח. על הרב יהודה קרויזר שליט"א נאסרה הכניסה להר הבית בגלל חוברת הלכתית שהוציא לפני שנים רבות. המשטרה הבינה שטעתה והתנצלה בפני הרב. הרב חזר להר הבית תודעת המקדש קיבלה חיזוק.


תנועות המקדש תרגלו ברוב עם את הקרבת הפסח ממש מול מקום המקדש.


ארבעה כבשים נעצרו עם נושאיהם בדרך להקרבתם כזבח הפסח במועדו בהר הבית.


פסח - תפנית חיובית במספר העולים ובאוירה

העליה לרגל להר הבית במהלך ימי הפסח, היתה שקטה ורגועה. יותר מאלף יהודים עלו במהלך החג לרגל. התורים לא היו ארוכים כבעבר. רבים הבטיחו שבסוכות הם יחזרו עם כל המשפחה.


לראשונה! חבר כנסת מטעם הר הבית מכהן בכנסת ישראל

נכון יש בכנסת חברי כנסת יקרים שהר הבית חשוב להם, הם עלו להר הבית ורוצים לבנות את בית המקדש. אבל חבר הכנסת יהודה גליק נבחר כאיש הר הבית בכנסת.


הלל יפה אריאל הי"ד - דקירה בלב המדמם של כולנו

באמצעות כוחות אל אנושיים שגייסה האם השכולה רינה אריאל, היא העלתה את התודעה הציבורית להר הבית למקומות שלא ידענו בעבר. הכל בשיתוף מלא עם האב השכול עמיחי אריאל הכהן.


המוסלמים לא מקבלים בברכה את השינויים בהר

גירוש הפורעים והפורעות המוסלמיים מהר הבית, פגיעה אנושה בתנועה האסלאמית, פיקוח יתר על מוסלמים בהר הבית וגידול ניכר במספר היהודים בהר לא הסבו נחת רוח למוסלמים. היהודים דווקא מרוצים...




תשעה באב תשע"ו או התחלה של תשועה

יותר מאלף יהודים עלו בימי בין המיצרים להר הבית. 400 יהודים עלו בתשעה באב עצמו למ קום המקדש. המשטרה הכניסה שתי קבוצות במקביל. רוב העולים לא הוצרכו להמתין זמן רב לעלייתם ההרה. דומה שתשעה באב תשע"ו יירשם כנקודת תפנית בחזרה להר הבית.




עוד מסממני הגאולה

מצהלות חתנים, שמחת כלות - יותר מ-113 חתנים וכלות עלו ההרה ביום חופתם. 
בר מצווה - לפחות 24 חתני בר מצווה.
זקנים וזקנות וילדים משקים ברחובותיה - חתך הגילאים של עולי הר הבית כולל תינוקות בני שבועות ספורים, ילדים וילדות, בחורים, הורים, סבים וסבתות למעלה מגיל 90.



לא הכל ורוד, אבל המגמה חיובית

לא שכחנו

לא שכחנו את המהמורות בדרך, לא שכחנו את הקשיים, לא שכחנו לרגע את חורבן בית מקדשנו, אבל העדפנו להתרכז במגמת הבניין וגם רצינו להודות. 

רצינו להודות

רצינו להגיד תודה לבורא עולם שזיכנו להיות שותפים בתהליך גאולתנו, רצינו להודות למי ששיכן שמו במקום הקדוש הזה שזוכים אנו לראות בתהליך החזרה הביתה, רצינו להודות לכל היהודים המופלאים שמוסרים את נפשם למען בית א-לוהינו, רצינו להודות למתנגדינו שמאתגרים אותנו וגם גורמים לנו להשתפר ולהשתכלל בדרך העולה ההרה.

אנחנו מבקשים

אנחנו מבקשים מכל יהודי לקבוע זמן קבוע לעליה בטהרה להר הבית - אפילו רק שלוש פעמים בשנה ואפילו פעם אחת בלבד. אנחנו מבקשים מכל העולים והפעילים להמשיך ולקבל באהבה את כל שאר העולים - הצעירים והזקנים, תלמידי הישיבות והסטודנטים, חובשי הכיפות הגדולות השחורות והסרוגות ובעלי הכיפות הקטנות וגם ללא כיפות, בעלי הקו התקיף והלוחמני ובעלי הקו הפשרני והמתון וכו' וכו'.

אנחנו מתפללים לשוכן מעונה

יה"ר מלפניך שתיטע בינינו אהבה ואחוה ושלום ורעות. יה"ר שתזכנו לבנות את בית מקדשך ולהשיב את סדר העבודה לירושלים עיר קודשך.


שנה טובה, שנת בניין בית המקדש!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה