יום שלישי, 29 בנובמבר 2016

התקלה במערכת תוקנה, ניתן להצביע

בוחרים למען בית הבחירה || הבחירות לוועד מטה פעילי המקדש

בעקבות תקלה במערכת, ההצבעה החלה באיחור ניכר • התקלה טופלה וניתן כעת להצביע • בשעות האחרונות הצביעו למעלה מששים איש • אנא קראו בעיון את דברי המועמדים לפני ההצבעה • בהצלחה!!!


↓ בוחרים למען בית הבחירה

הבוקר התגלתה תקלה במערכת הממוחשבת שנבנתה במיוחד עבור מפקד שוחרי המקדש. בעקבות התקלה המערכת לא זיהתה את רוב המתפקדים, דבר שמנע את קיום ההצבעה הסדירה.

במהלך היום התקלה תוקנה וניתן כעת להצביע. 

במהלך השעות הספורות, בהן המערכת חזרה לתקנה הצביעו למעלה מששים איש.

המתפקדים נקראים לקחת חלק בבחירה, לעיין היטב במידע של כל אחד מהמועמדים ולהצביע למועמדים הראויים. נכון, יש 77 מועמדים ראויים, אבל אלו הכללים.

למען ההגינות, תנו כבוד למועמדים שטרחו וכתבו על עצמם, על פעלם ועל אמונותיהם. קראו בעיון את דבריהם, גם אם לא תצביעו להם. ניתן ללמוד הרבה מהרצון האמיתי של מספר כה מרשים של אנשים שמציעים את עצמם לטובת גאולת הר הבית ובניין המקדש.

בהצלחה לכולנו!

רוצו להצביע!

תגובה 1:

  1. ראיתי לנכון לפרסם פה את עמדותיי:
    1. היחס למשטרה- דעתי היא שכל עוד קיימים הנהלים המפלים יהודים (ובעצם כל מי שאינו מוסלמי) לרעה כגון: איסור פולחן,הגבלת שעות, הגבלת חופש התנועה בהר עצמו, איסור כניסה משערים אחרים שאינם שער הלל (המוגרבים) וכד', אמנם נכון שעיקר האשדמה מוטלת על הדרג המדיני אך אין זה פותר את המשטרה שממשת אותו.
    לפיכך, גם אם ישנם שיפורים כמו יחסי האנוש שבעבר היו מתחת לכל ביקורת וכיום השתפרו בעשרת מונים, לשבח ולהלל את המשטרה זו טעות אסטטרטגית. להתייחס נורמלי לאנשים זה דבר שמצופה מאליו משוטרים. זה שעד היום המצב היה נורא זו בעיה בפני עצמה, אנחנו שמחים שהמצב השתפר וסבבה לגמרי להגיד שכוייח למי שמגיע, אבל אסור לשכוח את העיקר.
    (משהו חמוד שכתבתי בעבר בהקשר: http://the--temple.blogspot.co.il/2016/07/blog-post_70.html )
    מאידך, דיבור עם המשטרה צריך להתקיים. הדעות בין פעילי וההר חלוקות בכך ולכן יש לנו את הפרווילגיה של "מזה ומזה אל תנח ידך" אז אני לא שולל את כך שיש לקיים דיבור עם המשטרה, אך בכוונתי להשאיר זאת לאנשים אחרים ועל עצמי לקחת את תפקיד מבקר המשטרה..
    דבר נוסף שיש לציין שאני מתנגד אליו בתוקף הוא נתינת לגיטמציה לאפליית יהודים בהר.
    וכן, אני מדבר על דברים כגון חלוקת הפתקים. אין שום סיבה שקבוצות יוגבלו בטח לא למספרים כל כך קטנים, אין שום סיבה שמי שהגיע לא יעלה מיד לאחר בידוק.
    להסכים ולתת חותמת כשרות כגון חלוקת פתקים עם שעת העלייה זה דבר שאני מתנגד לו בכל תוקף.
    מעבר לכך, כפי שרשב"י אמר על הרומאים "כל מה שתיקנו לא תיקנו אלא לצורך עצמם". כאשר ישנו לחץ בכניסה דבר זה פוגע בתדמית המשטרה ואפילו מאלץ אותם לפעמים להעלות קבוצות גדולות יותר (כפי שראינו בעבר) ולכן מאותה סיבה שזה רע להם זה טוב לנו.
    2. תפקיד המטה- מעבר לברור מאליו והוא הנדון בסעיף הקודם- היחס למשטרה, תפקיד המטה לדעתי צריך להתמקד בריכוז הפעילויות המשותפות (תרגול קרבן פסח וכד' ובשעת הצורך הפגנות כגון על סגירת ההר בראמדן וכד') והבעת עמדה.
    כולי תקווה שההרכב שייבחר יהיה הרכב שייצג נאמנה את העולים והפעילים להר. וכמובן אני מקווה לגלות שישנה תמיכה רחבה לעמדותיי, אך מודע לכך שלא כולם סוברים כמוני ולכן יהיה פסיפס מגוון באנשים שיבחרו במטה.
    אני שם על שולחן את עמדותיי ומבקש לקבל את אמונכם, אם גם אתם מסכימים עם כך.
    3. אחדות המחנה- אחד הדברים מהם נפעמתי בתנועות המקדש הוא היכולת של אנשים עם דעות שונות ומרקע מגוון כל כך להצליח לעבור את המחלוקת ולהבליט את העיקר וזה המשותף לנו.
    ועל כן, בנושאים שנויים במחלוקת כגון- חופש הפולחן לדתות אחרות בהר או עלייה ללא טבילה וכד', עמדתי היא שיש להתרחק מלנקוט עמדה נחרצת באופן רשמי על ידי המטה המשותף לתנועות המקדש ולהשתדל כפי האפשר להתנסח באופן שכולם יצאו מרוצים כפי האפשר.
    בצפייה לבניין אריאל, דוב.

    השבמחק