יום שישי, 17 בפברואר 2017

עדכוני המטה המשותף לתנועות המקדש

העדכון השבועי למנויים || נשלח לכל מתפקדי פעילי המקדש

מדי שבוע נשלח עדכון בדיוור אישי לכל מתפקדי המקדש • העדכון כולל דבר תורה קצר ודיווחים מהשטח וסביבו • המעוניינים להצטרף, מוזמנים להתפקד ולהתעדכן
להתפקדות: http://lamikdash.com/

↓ העדכון לשבוע פרשת יתרו


דבר תורה לפרשת יתרו || אסף פריד

מעמד הר סיני,  הינו ארוע יחד במינו בכל תולדות האנושות, ה' בכבודו ובעצמו מתגלה מול כל עם ישראל. אש, ענן וערפל, קול שופר הולך וגובר. ארוע מיוחד זה הוא הבסיס לאמונה.

אבל ארוע מיוחד זה נגמר, השכינה מסתלקת מה סיני והר סיני חוזר להיות הר ככל ההרים במדבר, מעמד מתן תורה מסתיים ואנחנו חוזרים לחיי השגרה. איך אנחנו שומרים את הארוע המיוחד הזה לנצח ולא מאבדים את קרבת ה' לה הגענו במעמד הר סיני?   איך אנחנו משרים את השכינה במחנה ישראל לנצח?

לתורה יש פתרון: "ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם"

ומסביר הרמב"ן בתחילת פרשת תרומה "וסוד המשכן הוא, שיהיה הכבוד אשר שכן על הר סיני שוכן עליו בנסתר"  כלומר המשכן  הוא המשכו של מעמד הר סיני, ואותה אש גדולה שבערה בראש הר סיני בוערת בתוך המשכן.

יהי רצון שנזכה ברוב לראות עין בעין בשוב ה' ציון


סיכום שבועי מהר הבית || יראה - כפות המנעול - חדשות הר הבית

141 יהודים עלו השבוע להר הבית בטהרה. 

למרות מזג האויר הירושלמי החורפי והגשום, נמשכה גם השבוע הנסיקה הגדולה במספרם של פוקדי ההר. עלייה של יותר מ-65 אחוזים לעומת השנה שעברה, אז עלו להר בשבוע המקביל 85 יהודים. 

מכיניסטים וחיילים 

בנוסף לעולי ההר שהוזכרו עלו השבוע אל הר הבית 31 תלמידים מהמכינה הקדם צבאית 'צעיר ירוחם' ועוד קבוצה של כ40 חיילים שבאו ללמוד על המקום הקדוש. 

נבחרים 

פעיל המקדש הותיק שלמה נאמן נבחר השבוע לראשות מועצת גוש עציון. למחרת בחירתו עלה להר הבית בהודיה ותפילה להצלחת הגוש והחלת הריבונות בתקופת כהונתו. 

קול ששון 

כלה וחתן עלו השבוע אל ההר לקראת חתונתם. 

מתנדבי יראה מאחלים להם ששוכן המקום יברך אותם ויזכה אותם לבנות בית נאמן בישראל. 

הנתונים באדיבות: 
ייראה - עידוד עליה להר הבית כהלכה 
נועם 0505290634, גילת 0502607189


חדשות 

חברנו שלמה נאמן, העולה בקביעות ובמסירות רבות להר הבית מזה שנים רבות נבחר לעמוד בראש מועצת גוש עציון, אנו מאחלים לו הצלחה במשימה החדשה שנטל על עצמו ומאחלים לו שיזכה לעלות עם כל תושבי גוש עציון להר הבית

אנו גאים לבשר שביוזמת חברים במטה המשותף לתנועת המקדש נפתח "מוקד לתפילה בהר הבית". המוקד נועד לאנשים שמסיבות שונות מנועים מלעלות להר הבית אבל רוצים שתפילתם תשמע במקום בו עולות התפילות לכסא הכבוד.

מספר הטלפון של המוקד הוא 072-2567777 

בכל זמן בו הר הבית פתוח ליהודים ממתין בכניסה מדריך מטעם כפות המנעול, לפרטים טל 058-6942647


פעילות קרובה 

בראש חודש אדר תתקים עליית נשים לזכר הלל אריאל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה